Gjest Frustrert frue Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Vet det er standar tråd for tiden dette med julekalendere, men jeg prøver allikevel... Har en jente på 6 og en gutt på 8. Jenta er ikke noe problem, men gutten derimot, herregud, kommer ikke på mye der... Noen med gode, lure tips til meg??? 0 Siter
Torv Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Å hvor forventningsfull jeg er på svarene til deg. Har også en gutt på 6 år, og når ikke hårpynt, smykker/ringer/m.m. er aktuellt er også jeg i beita.... 0 Siter
Speak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kjøp en legoeske og del opp denne i noen deler. Godteri på lørdag. Bakeaktivitet/julegaveaktivitet et par søndager. Tegnesaker, sokker, truse, tannbørste. Kanskje noen av tipsene passer til din 8-åring. 0 Siter
mosp Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kjøp en legoeske og del opp denne i noen deler. Godteri på lørdag. Bakeaktivitet/julegaveaktivitet et par søndager. Tegnesaker, sokker, truse, tannbørste. Kanskje noen av tipsene passer til din 8-åring. Blyantspisser, hviskelær, ting til skolen. tannbørste, tannkrem. nøkkelring, såpebobler, bøker, lommelykt, usynlig penn, klinkekuler,sokker, samlekort,vanter, tegneserieblad, hårgele? spikkekniv. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Legokalender var løsningen for oss. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 truser,sokker,tannkost, kjøleskapsmagnet, blyant,viskelær, små legoesker, klistremerker, limstift,tape, glitterpenner,blyant,penn,julepynt,malerpensel, osv og en julenissesjokolade på julaften 0 Siter
Gjest prinsesse og prinse mamma Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 lego:) Alltid en sikker vinner vel... 0 Siter
Gjest itte vet jeg Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 hva med en kinotur, bakedag, tur i badeland, middag på mc Donads osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.