Gå til innhold

Noen med erfaring i fht fremkalling av digital bilder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har alltid brukt eurofoto. Du kan laste ned et program for å kunne føre bilder direkte over, men vi har alltid brent bilder inn på en cd som vi sender til fremkalling et par ganger i året. Husker ikke pris pr bilde, men jeg synes det er _billig_. I hvertfall når man sammenligner med prisen på fremkalling i før-digital tid:-) Men det er mulig andre firmaer er billigere da. Fikk senest i går tilbud fra eurofoto på julekort. Bilder, mappe og konv. til 5 kr pr stk om man kjøper før 15. november. En god ide om man sitter klar med bildet som skal brukes til julekort:-)

Og kvaliteten er fin-fin!

Vi har alltid brukt eurofoto. Du kan laste ned et program for å kunne føre bilder direkte over, men vi har alltid brent bilder inn på en cd som vi sender til fremkalling et par ganger i året. Husker ikke pris pr bilde, men jeg synes det er _billig_. I hvertfall når man sammenligner med prisen på fremkalling i før-digital tid:-) Men det er mulig andre firmaer er billigere da. Fikk senest i går tilbud fra eurofoto på julekort. Bilder, mappe og konv. til 5 kr pr stk om man kjøper før 15. november. En god ide om man sitter klar med bildet som skal brukes til julekort:-)

Fikk du det tilbudet .... nå blir jeg nesten sur her :o(

Skulle være flink å bestille julekortene tidlig i år, 22. oktober.

Bestilte 50 stk. fotokort m/konvolutt, altså uten mappe, måtte betale 6,50 pr stk.

Ja ja, da vet jeg det til neste år da, ikke bestille for tidlig.

Annonse

Gjest juliansmamma

Takk for svar ;-)

Fikk du det tilbudet .... nå blir jeg nesten sur her :o(

Skulle være flink å bestille julekortene tidlig i år, 22. oktober.

Bestilte 50 stk. fotokort m/konvolutt, altså uten mappe, måtte betale 6,50 pr stk.

Ja ja, da vet jeg det til neste år da, ikke bestille for tidlig.

Å fy det var synd.

I fjor holdt jeg på å bestille veldig tidlig, men av en eller annen grunn måtte jeg vente litt. Da jeg endelig skulle bestille (fortsatt i god tid), hadde prisen faktisk gått ned ja.

Så det lønner seg å bestille når prisen har gått ned :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...