Gå til innhold

Det beste sjørøverskipet

Anbefalte innlegg

Har en sjørøverfrelst 4 åring (gutt). Vurder å kjøpe ny skute til han, da de forige er utslitt (!), men har sett på en del som ser så lite solide ut, f.eks den sorte dame.

Har dere en dere er spesielt fornøyd med, og som lekes mye med uten å brekke etc.?

Pris, hvor kan den skaffes?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205393-det-beste-sj%C3%B8r%C3%B8verskipet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Vi har den store playmobil-skuta til sønnen vår. Han fikk den til jul i fjor, og den blir lekt med stort sett daglig. Han er 4 år nå. Vi er kjempefornøyd med denne skuta, solid og holdbar. Tror vi betalte ca. 900 for den i fjor. Vi sjekket litt rundt, for den lå på alt mellom 900-1200 i pris.

Nabogutten har den sorte dame på samme tidspunkt. Den er ikke på langt nær så solid, mye som er ødelagt på den.

I tillegg hører det med mye utstyr på playmobil-skuta, det gjør det ikke på den sorte dame.

Vi har den store playmobil-skuta til sønnen vår. Han fikk den til jul i fjor, og den blir lekt med stort sett daglig. Han er 4 år nå. Vi er kjempefornøyd med denne skuta, solid og holdbar. Tror vi betalte ca. 900 for den i fjor. Vi sjekket litt rundt, for den lå på alt mellom 900-1200 i pris.

Nabogutten har den sorte dame på samme tidspunkt. Den er ikke på langt nær så solid, mye som er ødelagt på den.

I tillegg hører det med mye utstyr på playmobil-skuta, det gjør det ikke på den sorte dame.

Jeg fikk den store playmobilskuta da jeg var liten, og den har overlevd tre ungers lek. Men da vi tok den frem i fjor vinter hadde tidens tann tydeligvis gjort playmobilplasten sprø, for nå har mast og rær og rattfester og diverse knukket over en lav sko. Men 30 år er jo ikke så verst levealder for en lekeskute heller da ;-)

Vi har forresten flere Fisher-Price ting som er kjempefine ennå, som er godt over 30 år gamle... Utrolig at plast holder så lenge.

Helt enig! Playmobil-skuta er dyr, men verdt alle pengene. Masse ekstrautstyr og finesser - og solid. Her har den vært i daglig bruk i over ett år. Venner av oss har slitt med ødelagte billigmodeller og angret på at de ikke la i litt mere penger. Men; vi brukte noen timer på å montere den.....

Annonse

Playmobil-skuta!

Den er bare helt super! Poden fikk den til jul i fjor da han var 3 år, nå er han 4 og skuta er like hel, og den er godt brukt. Den var dyr, vi betalte vel rundt 900 på tilbud, men det følger med masse småting. Dette var det første pruduktet fra playmobil vi kjøpte, men vi har virkelig "falt" for playmobil etter dette kjøpet. Gode, solide leker, som ikke går fra hverandre under lek!

Anbefales på det varmeste!

Poden ssjørøverskip som har vært i daglig bruk i 2 år heter "Redboks" og ble kjøpt på Extraleker. Kostet ca 300, tror jeg? Den er solid og har mange kstradeler (robåt, sjørøvere osv), og master og alt ombord kan demonteres. Solide greier, ikke noe støvsugermat (=bittesmådeler). Anbefales.

Gjest ViTo-Tre

Dette har vi og anbefaler det veldig. Kjempesolid treskute. Jeg kjøpte den i utlandet men vet at de også solgte det på "toys r us" i fjor jul. Jeg har supplert med noen "ekte" Sabeltann figurer og skuta er kjempepopulær

http://www.elc.co.uk/toy-33770

Dette har vi og anbefaler det veldig. Kjempesolid treskute. Jeg kjøpte den i utlandet men vet at de også solgte det på "toys r us" i fjor jul. Jeg har supplert med noen "ekte" Sabeltann figurer og skuta er kjempepopulær

Wow! Det så kjempekul ut! Hvet du noe om å bestille fra denne nettsiden? Tar det lang tid? Er det trygt og sikkert?

Playmobil-skuta!

Den er bare helt super! Poden fikk den til jul i fjor da han var 3 år, nå er han 4 og skuta er like hel, og den er godt brukt. Den var dyr, vi betalte vel rundt 900 på tilbud, men det følger med masse småting. Dette var det første pruduktet fra playmobil vi kjøpte, men vi har virkelig "falt" for playmobil etter dette kjøpet. Gode, solide leker, som ikke går fra hverandre under lek!

Anbefales på det varmeste!

Det eneste dumme med playmobil er at ungene "skalperer" figurene sånn at de ser helt snåle ut etterhvert. Husker vi gjorde det samme når vi var små.. :)

Lego-skuta!!! Super, men kanskje litt avansert for en 4-åring?? :)

Er det ikke tusen deler på den? Gutten min er enda ikke noen lego-unge, han bare demonterer alt og lar det flyte rundt....(men det er kanskje poenget med leg, da....) Han er nok bare litt liten enda.

Annonse

Gjest ViTo-Tre

Wow! Det så kjempekul ut! Hvet du noe om å bestille fra denne nettsiden? Tar det lang tid? Er det trygt og sikkert?

Nei, jeg har ikke selv bestilt fra denne nettsiden.

Du kan jo evt. sjekke med Toys R Us om de fortsatt har skuta også..

Uansett, lykke till

Gjest Masahiro

Er det ikke tusen deler på den? Gutten min er enda ikke noen lego-unge, han bare demonterer alt og lar det flyte rundt....(men det er kanskje poenget med leg, da....) Han er nok bare litt liten enda.

Selve skroget kommer så vidt jeg husker i en del, men resten er nok byggesaker, ja... :)

Takk for tipset! Den skal jeg jammen se på om en måneds tid - satser på at butikkene da har bunkret opp etter at du og Snø gikk berserk i helgen:-)

Gjest ViTo-Tre

Takk for tipset! Den skal jeg jammen se på om en måneds tid - satser på at butikkene da har bunkret opp etter at du og Snø gikk berserk i helgen:-)

Ehm......LITT måtte de kanskje fylle på med igjen ja!

Du skjønner vel at 26 kg blir jo litt da :o)) hihihi....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...