Gå til innhold

distrikt Medellin!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ps: hoppet og spratt du rundt..

når telefonen kom? :-)

det er nesten så jeg hopper

og spretter her nå..

Kan se deg for meg.....og som svar på spørsmålet så gjorde jeg nok ikke det. Jeg ble lettet og glad....og ringte mann og mamma + div. gode venner. GOdt at noen hopper av glede også da.....herlig!

Synes også det var deilig å prate uten dårlig samvittighet.....gjør det gjerne igjen!

Gratulerer så mye. Det var jammen med på tide. Tar vel ikkje feil, så er det vel omtrent på 3 år siden sist gang dere fikk distrikt.

Måtte proppa løse seg i Colombia, og mange flere få den samme gode meldinga.

Stor klem fra oss alle 3.

distriktet kom i september sist gang....denne gangen kom det på samme dag som vi fikk tildeling....7/9.....Regner dessuten med at dere ikke er langt bak oss.....gleder meg til å se hvor deres papirer havner......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...