Gjest kuttkuttkutt Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article1151247.ece Er det noen som ved sine fulle fem mener at skolen kan møte alle krav med stadig dårligere ressurser??? Nå blir det spennende å så hva den nye regjeringa skal gjøre for at det skal bli mulig å møte disse kravene.... Dere foreldre bør være bekymret i forhold til kuttene,...VELDIG bekymret. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja, jeg er forelder til et skolebarn og jeg er bekymret. Har du noen tips til hva foreldre kan gjøre? Føler meg ganske maktesløs egentlig. 0 Siter
Gjest kuttkuttkutt Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja, jeg er forelder til et skolebarn og jeg er bekymret. Har du noen tips til hva foreldre kan gjøre? Føler meg ganske maktesløs egentlig. Meld deg inn i FAU og la din røst høres. Skriv skriverinnlegg i aviser, vær aktiv og fortell at foreldregruppa krever mer satsing på det viktigste vi har i samfunnet: barna! De er fremtiden.... Og vær klar over at skolefolket stort sett gjør sitt ytterste for å nå alle målene, tross dårligere ressurser. På den måten kan foreldre og skolen SAMMEN dra i samme retning! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.