Gå til innhold

Foreldreengasjement mot kutt i skolen???

Anbefalte innlegg

Gjest kuttkuttkutt
Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article1151247.ece

Er det noen som ved sine fulle fem mener at skolen kan møte alle krav med stadig dårligere ressurser??? Nå blir det spennende å så hva den nye regjeringa skal gjøre for at det skal bli mulig å møte disse kravene....

Dere foreldre bør være bekymret i forhold til kuttene,...VELDIG bekymret.

Skrevet

Ja, jeg er forelder til et skolebarn og jeg er bekymret.

Har du noen tips til hva foreldre kan gjøre? Føler meg ganske maktesløs egentlig.

Gjest kuttkuttkutt
Skrevet

Ja, jeg er forelder til et skolebarn og jeg er bekymret.

Har du noen tips til hva foreldre kan gjøre? Føler meg ganske maktesløs egentlig.

Meld deg inn i FAU og la din røst høres. Skriv skriverinnlegg i aviser, vær aktiv og fortell at foreldregruppa krever mer satsing på det viktigste vi har i samfunnet: barna! De er fremtiden....

Og vær klar over at skolefolket stort sett gjør sitt ytterste for å nå alle målene, tross dårligere ressurser. På den måten kan foreldre og skolen SAMMEN dra i samme retning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...