Gå til innhold

Dokke som kan drikke og tisse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*ler*

Jeg trodde du var nordlending - og tenkte; "hva slags problem har man når man ikke kan drikke og tisse??"

:)

Men beklager, vet ikke hvor du får tak i det...

Hahaha. Jeg leste overskriften sikkert 20 ganger. Ja, jeg kan drikke og tisse, tenkte jeg, men jeg får bare ikke tak på hva hun spør etter!

Vet ikke jeg heller da..

Annonse

Ja, den 21. gangen jeg leste det gikk det opp et lys for meg også.. =)

Jada,jada. Fint at dere fikk dere en god latter. Måtte jo sjekke ordlista, og der er faktisk dokke og dukke likestilt bare så det er sagt. Greit å skrive det samme som man sier når det går an synes jeg.

PS! Ikke fornærma altså :o)

Gjest Persille

Jada,jada. Fint at dere fikk dere en god latter. Måtte jo sjekke ordlista, og der er faktisk dokke og dukke likestilt bare så det er sagt. Greit å skrive det samme som man sier når det går an synes jeg.

Bra du ikke er fornærmet - jeg skrev det egentlig mer for å harselere over min feiltolkning (det var jo litt morsomt) enn din skrivemåte :)

Jeg skjønte jo hva det var snakk om når jeg leste hele innlegget og ikke bare overskriften - så helt idioter er vi ikke :)

Hehe, godt du tok det pent, begynte å få litt dårlig samvittghet... =)

Men jeg lo ikke av skrivemåten din altså, det var bare hjernen min som ikke hadde sjangs til å oppfatte det som stod der før jeg hadde lest det en hel haug med ganger =)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...