Gå til innhold

Ahrrrg, hvorfor holder dere meg våken så lenge!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

1

• Maggi

1

• fei1365380229

1

• Glimtipper

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12

He he, satt akkurat og tenkte på om jeg skulle skrive at dette gikk ut over nattesøvnen min.

Må jo lese igjenom nå i kveld, skrekk og gru, det kan være slettet i morgen ;-)

Neida, jeg bare tuller, skal snart gå og legge meg.

Ha en god natt alle sammen da :-)

Gjest for nå er den som du tenkte B O R T E

He he, satt akkurat og tenkte på om jeg skulle skrive at dette gikk ut over nattesøvnen min.

Må jo lese igjenom nå i kveld, skrekk og gru, det kan være slettet i morgen ;-)

Neida, jeg bare tuller, skal snart gå og legge meg.

Ha en god natt alle sammen da :-)

Håper du leste tråde igår kveld ;o)

Annonse

Gjest Persille

Hva skjedde i tråden, slik at den ble slettet?

Det skjedde vel ikke noe mer enn det du så tror jeg...

Jeg fikk nå i hvertfall bekreftet det jeg trodde - at det er en person jeg har ergret på meg, og som antagelig skriver under flere nick for å virke som flere.

De faste som skrev inn hadde jo både konstruktiv ros og kritikk - så de svarene så jeg ikke noe ille i.

Gjest Persille

Jeg vil også vite :o) Måtte legge meg gør-tidlig i går fordi jeg var syk og fikk ikke med meg noen krangel :o(

Den gikk på meg som person :)

Jeg fikk nok av enkelte - postet et innlegg hvor jeg skrev det, og sa at dersom den holdningen var representativ for gjennomsnitt kom jeg ikke til å oppholde meg her mer.

Responsen lot ikke vente på seg - mange som tydelig ikke var enige, noen hadde konstruktiv kritikk (som jeg tar med meg) og noen måtte bare velte ut mer edder og galle - som antagelig førte til slettingen. De siste noen er ikke kjente nick, og det kan virke som om hvertfall en brukte flere nick - uten at jeg kan dokumentere det ytterligere.

Gjest det er nok fler enn du aner

Jeg fikk nå i hvertfall bekreftet det jeg trodde - at det er en person jeg har ergret på meg, og som antagelig skriver under flere nick for å virke som flere.

De faste som skrev inn hadde jo både konstruktiv ros og kritikk - så de svarene så jeg ikke noe ille i.

Hadde det vært en person som hadde skrevet under med flere nick, så hadde webmaster vært inne å sagt ifra.

Så det tror jeg ikke.

Jeg fikk nemlig selv en henvendelse fra Webmaster pga dette.

Gjest Persille

Hadde det vært en person som hadde skrevet under med flere nick, så hadde webmaster vært inne å sagt ifra.

Så det tror jeg ikke.

Vi trenger ikke tro det samme :)

Annonse

Så det tror jeg ikke.

Webmaster er ikke inne og patruljerer kontinuerlig...

Hvilket tema var den under? Krangelen er jo borte nå, men "restene" av tråden er kanskje her ennå?

Kanskje du skjønner litt mer hvis du leser nedover i denne tråden?

Håper jeg fikser kopiering av link nå da..:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F1014.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2833065&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2833065

Så det tror jeg ikke.

I den andre krangletråden omkring sykt barn-dager vra webmaster inne og advarte mot at en person brukte flere ulike nick....

Gjest Vannkopper

Det ER flere Persille, kan du ikke bare innse det?

Gjest Vannkopper

Så det tror jeg ikke.

Jeg har brukt dette nicket i det siste og kun dette nicket i de 3 trådene vi snakker om.

Og som en annen her skrev: "Det er direkte utrivelig å være uenig med deg, Persille, derfor er det flere av oss som ikke bruker faste nick."

Nettopp! Derfor er det sikkert også flere som ikke sier fra en gang, som bare observerer. Jeg har observert nicket hennes en lang stund og har sett hvordan hun pleier å svare og hvordan vendingen blir i slike tråder hun er med i.

Takk for at det var flere som kom frampå i går!

Håper du leste tråde igår kveld ;o)

Fikk ikke med meg noe av dette jeg, så extra trekning og gikk til sengs etterpå helt uvitende om det som skjedde her på dol.buhu..

Må vel begynne å sjekke dol før jeg legger meg om kveldene heretter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...