Gå til innhold

Ahrrrg, hvorfor holder dere meg våken så lenge!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

1

• Maggi

1

• fei1365380229

1

• Glimtipper

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest det er nok flere enn du aner

Fikk ikke med meg noe av dette jeg, så extra trekning og gikk til sengs etterpå helt uvitende om det som skjedde her på dol.buhu..

Må vel begynne å sjekke dol før jeg legger meg om kveldene heretter.

Det var så hektisk inne her at det var såvidt jeg tok meg tid til Extra-trekningen :o).

Så du har virkelig gått glipp av noe.

I den andre krangletråden omkring sykt barn-dager vra webmaster inne og advarte mot at en person brukte flere ulike nick....

Det er sannelig ulidelig spennende med alt det skjulte og mystiske som foregår i dette helseforumet. Hemmeligheter, intriger, mennesker som forsvinner og dukker opp i ugjenkjennelige forkledninger, kanskje forbrytelser vi ikke aner omfanget av...

Sherlock Holmes, hvor er du når vi trenger deg som mest!!??

Gjest Persille

Nei tror ikke det.

Jeg fulgte bare med på tråden med ett halvt øye, og så plutselig var Webmaster der og slettet hele tråden.

Ja - det regnet jeg nesten med.

Jeg hadde en dialog med ham (?) på mail om den også både i forkant og etterkant - så jeg har fått de svarene jeg var ute etter :)

Annonse

Gjest Shira12

Ja - det regnet jeg nesten med.

Jeg hadde en dialog med ham (?) på mail om den også både i forkant og etterkant - så jeg har fått de svarene jeg var ute etter :)

Ja, det store spm er jo til tider om Webbis er han eller hun :o)

Gjest Vannkopper

Hadde det vært en person som hadde skrevet under med flere nick, så hadde webmaster vært inne å sagt ifra.

Så det tror jeg ikke.

Jeg fikk nemlig selv en henvendelse fra Webmaster pga dette.

Hun sladra jo til webbis også ser du lenger ned her, noe som førte til at webbis slettet hele tråden, noe Persille sikkert sutret og ba om.

Men det forsterker jo bare inntrykket mitt av det nicket, så sånn sett synes jeg det er helt greit at det kommer fram.

Gjest Persille

Ja, det store spm er jo til tider om Webbis er han eller hun :o)

Jeg lurer på om de følger med hele tiden også - om det er en fulltidsstilling, bi-jobb, hvor mange de er - i det hele tatt :)

Det må jo være en hel liten gjeng av folk der inne som vet en hel masse om oss...

Gjest Persille

Hun sladra jo til webbis også ser du lenger ned her, noe som førte til at webbis slettet hele tråden, noe Persille sikkert sutret og ba om.

Men det forsterker jo bare inntrykket mitt av det nicket, så sånn sett synes jeg det er helt greit at det kommer fram.

Jeg gjorde faktisk ikke det - den ble slettet lenge etter at jeg sluttet å svare deg :)

Hadde jeg villet sladre hadde jeg gjort det på webmaster - ikke via mail. Dessuten var det jo jeg som startet tråden - så jeg ville ha svar, og det fikk jeg. Ingen grunn til å bå om å få det slettet da?

Og - du kan gi deg med spydighetene og de ekle svarene til alt og alle om meg nå. Du har tilgode å se at jeg uttaler meg om deg til andre.

Gjest Vannkopper

Jeg gjorde faktisk ikke det - den ble slettet lenge etter at jeg sluttet å svare deg :)

Hadde jeg villet sladre hadde jeg gjort det på webmaster - ikke via mail. Dessuten var det jo jeg som startet tråden - så jeg ville ha svar, og det fikk jeg. Ingen grunn til å bå om å få det slettet da?

Og - du kan gi deg med spydighetene og de ekle svarene til alt og alle om meg nå. Du har tilgode å se at jeg uttaler meg om deg til andre.

He, he!

Gjest Shira12

Jeg lurer på om de følger med hele tiden også - om det er en fulltidsstilling, bi-jobb, hvor mange de er - i det hele tatt :)

Det må jo være en hel liten gjeng av folk der inne som vet en hel masse om oss...

Hm, litt skummel tanke i grunnen. ;-)

Tror ikke de er på jobb 24/7 for trådene utarter seg jo ofte før de blir slettet.

Annonse

Gjest Persille

Hm, litt skummel tanke i grunnen. ;-)

Tror ikke de er på jobb 24/7 for trådene utarter seg jo ofte før de blir slettet.

Ja, men jeg fikk mail av dem kl 01.36 i natt...

Jeg sendte først mail i går ettermiddag, fikk svar på den 21.52 og så igjen kl 01.36 og 10.15 i dag...

Så det er nesten 24/7 hvertfall :)

kakki1365380609

Det er sannelig ulidelig spennende med alt det skjulte og mystiske som foregår i dette helseforumet. Hemmeligheter, intriger, mennesker som forsvinner og dukker opp i ugjenkjennelige forkledninger, kanskje forbrytelser vi ikke aner omfanget av...

Hi hi, hvem trenger vel såpeopraer på tv når man kan henge her på DOL :o)

Gjest Shira12

Ja, men jeg fikk mail av dem kl 01.36 i natt...

Jeg sendte først mail i går ettermiddag, fikk svar på den 21.52 og så igjen kl 01.36 og 10.15 i dag...

Så det er nesten 24/7 hvertfall :)

Kanskje de her her hele tiden da.

Da må de i så fall være 2 eller flere, en Webmaster trenger vel søvn også? :-)

Gjest persile

Den gikk på meg som person :)

Jeg fikk nok av enkelte - postet et innlegg hvor jeg skrev det, og sa at dersom den holdningen var representativ for gjennomsnitt kom jeg ikke til å oppholde meg her mer.

Responsen lot ikke vente på seg - mange som tydelig ikke var enige, noen hadde konstruktiv kritikk (som jeg tar med meg) og noen måtte bare velte ut mer edder og galle - som antagelig førte til slettingen. De siste noen er ikke kjente nick, og det kan virke som om hvertfall en brukte flere nick - uten at jeg kan dokumentere det ytterligere.

test

Ja, det er utrolig hvor uttafor man føler seg hvis man har klart å holde seg borte fra DOL et par dagers tid. Det gjelder å holde seg oppdatert til enhver tid!!

;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Er du sikker på at det ikke er LOST du beskriver nå? Det hørtes så kjent ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...