Mandolaika Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Noen som vet forskjellen? Har tenkt å kjøpe plastelina hjemme og lurer på hva som er best? 0 Siter
Niobe Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Plastilina er vel hardere enn Play Dough. Plastilina må knas før den blir myk, og det er kanskje vanskelig for små barn. Play Dough og den slags er myk hele tiden. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Plastilina er vel hardere enn Play Dough. Plastilina må knas før den blir myk, og det er kanskje vanskelig for små barn. Play Dough og den slags er myk hele tiden. Ok, ja når jeg tenker etter så tror jeg at jeg husker forskjellen. Sikkert best med Play Doh her hjemme da :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Modelleire som er blitt hard kan varmes litt i microbølgeovn så blir den myk. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Modelleire som er blitt hard kan varmes litt i microbølgeovn så blir den myk. Takk for tipset, det visste jeg ikke 0 Siter
nanna Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Play Dough smuler noe infernalsk. :-/ Ha støvsugeren lett tilgjengelig... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Play Dough smuler noe infernalsk. :-/ Ha støvsugeren lett tilgjengelig... Ah, takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.