Gå til innhold

magnetix og magisk sand

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Jeg kjøpte slike magnetgreier til guttungen på 4. Han leker mye med det.

Kjøpte først en liten eske, men måtte kjapt kjøpe en stor itilleg, da han ikke kunne bygge så mye uten og ha mange slike pinner og kuler.

For det er det du mener sant? Husker ikke navnet på det jeg kjøpte i farten. men slike pinner og kuler som er magnetiske?

Eller er jeg helt på bær tur nå?

Jeg kjøpte slike magnetgreier til guttungen på 4. Han leker mye med det.

Kjøpte først en liten eske, men måtte kjapt kjøpe en stor itilleg, da han ikke kunne bygge så mye uten og ha mange slike pinner og kuler.

For det er det du mener sant? Husker ikke navnet på det jeg kjøpte i farten. men slike pinner og kuler som er magnetiske?

Eller er jeg helt på bær tur nå?

Jo, det er det jeg mener. Masse reklame for det på tv om dagen...Blir det mye rot av det? Klarer gutten din å holde delene samlet i esken?

Jo, det er det jeg mener. Masse reklame for det på tv om dagen...Blir det mye rot av det? Klarer gutten din å holde delene samlet i esken?

Har erfart at mange av disse småfikleriene kommer i esker som er vanskelige å holde orden på i ettertid.

Anbefaler at du kjøper eske/boks på for.eks. Europris og putter alt oppi der.

Kjøpte en slik halvstor gjennomsiktig boks med godt lukkbart lokk på til sønnen min sine magneter av dette slaget, og det har fungert greit.

På hylla er den dessuten litt dekorativ da den inneholder så mange farger og deler :)

Gjest Shira12

Ikke i selve esken, da alt må ligge på rekke, da tar det en evighet og rydde på plass.

Han har det i en boks med lokk, da går det greitt.

Han har bra finmotorikk og liker og pusle med slik, så her har det vært stor suksess.

Annonse

Sjekk ut denne nettsiden:

http://www.wowshop.no

Her kjøper jeg alltid magnetix av merke Wisemag til nesten alle barnebursdager - og til mine egne.

Det slår alltid an - her er det forskjellige str. på eskene. Husker ikke helt hvor mange, men..

Har en på 3,5 år, og ei på 6 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...