Gå til innhold

Reima-størrelser

Anbefalte innlegg

Hvordan er reima-dressene i størrelser? Har skjønt at mange inne her bruker dem og jeg har tenkt å bestille på nett.

Har en forholdsvis liten 4-åring (akkurat fylt). Kan jeg kjøpe 5 år (110) til han? Har skjønt at dressene er myke og gode slik at det ikke blir tungt, men de blir ikke for lange da? Ser for meg at 4 år bare holer ut denne sesongen, og det er litt dumt når dressen er så dyr. Bør holde to sesonger da synes jeg.

Råd mottas med takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205613-reima-st%C3%B8rrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en "liten" 4 åring, hun er ca 104 cm høy og knappe 16 kg. Hun har dress i str 104 dette året og den kommer til å passe neste år også. Du kan sikkert kjøpe en str større, men da vil den sikkert være ganske stor i år.

Min 4-åring er nok hakket mindre enn din også, så da går jeg for 104. Takk for rådet:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...