Gå til innhold

sånn i disse terminologi- tider...

Anbefalte innlegg

trk1365380645

Har limt inn et sitat fra Norlis nettsider om en for så vidt spennende bok som er kommet. Men jeg håper ikke forfatteren selv har godkjent bruken av "egne barn" her! Har skrevet noen ord til Norli, men må visst skrive til Gyldendal også, siden jeg nå ser det er forlagets omtale.

"Eggløsning : en fortelling om lengselen etter et barn

Forlagets omtale:

En vakker og morsom selvbiografifortelling om graviditet, ufrivillig barnløshet og lengselen etter et barn – for alle kvinner i fruktbar alder.

I Eggløsning skriver Judith Uyterlinden personlig om perioden da hun og hennes kjæreste (senere ektemann) prøvde å få barn og de problemene som oppsto: flere spontanaborter, tre mislykkede IVF-forsøk og to svangerskap utenfor livmoren. Til slutt må de forsone seg med at de ikke kommer til å få egne barn.

I dag er Uyterlinden (f. 1962) mor til to adoptivbarn."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205632-s%C3%A5nn-i-disse-terminologi-tider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Både Norli og Gyldendal var positive til å endre ordlyden, og jeg regner med at de klarer å endre presentasjonene på internett de nærmeste dagene. :-)

Så handlekraftig du er!Og med godt resultat! Gratulerer! Og på vegne av meg selv og kanskje flere: Takk! ;)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...