Gå til innhold

klarer ikke velge..

Gjest Hvilke ville dere valgt? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld!

Jeg har brukt nr; 377... Den med tekst på siden. Forsåvidt også den med tekst under :o) Kommer jo an på hvordan bildet er ;o)

Skrevet

Pepperkake liggende - hvis det var bilder du hadde lagt inn som lå der. Det fikk fram hvor søt jenta var:)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

pepperkaker stående eller stjerner ville jeg valgt

Skrevet

Ifjor brukte vi nr. 451

I år bruker vi liggenes Snøfnugg :o)

Skrevet

Pepperkaker,

enten stående eller liggende, alt avhengig av hvilket bilde du skal bruke :-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg synes stjerner og julekurv var veldig fine.

Det er i allefall mitt forslag.

Skrevet

Om du skal ha liggende eller stående, kommer jo veldig an på bildet.

Jeg liker å skrive alt selv, god jul inkludert, og er ikke så glad i påtrykt pynt. Så jeg velger alltid de helt enkle - som nr. 451 liggende (rød) eller krystall blå (nest sist). Den siste ville jeg bare valgt dersom det var et vinterbilde.

Skrevet

Jeg likte godt de som het "Krystall", men synes også det er litt avhengig av fargeme i bildet. Har man et bilde som er typisk "jul" med nisselue etc. hadde jeg nok valgt et av de første.

Skrevet

Jeg går for "snøfnugg", stående. Men det kommer jo an på bildet, da! Om det passer stående, liksom.. Sånne valg er aldri helt enkle...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...