Gå til innhold

Kina - noen som har reist med flere barn.

Anbefalte innlegg

Gjest mamachina

Hei

Er det noen som har reist på hentereise med mer et en barn og gjerne vil dele erfaringer med oss. Vi tenker og tenker...

Har veldig god tid enda, men trenger nok også litt tid til at beslutningen skal modnes fram når det gjelder å reise alene eller å ha med to barn som da vil være ca 4 og 7.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205742-kina-noen-som-har-reist-med-flere-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamachina

[quote name=Kina søker :))))@' timestamp='1131638879' post='2838300]

Vi skal reise med to barn nedover og tre hjem.barna vil da være ca 11 og 14 år...

Ja større dine, og det blir sikkert veldig spennende for de store.

Valger blir sikkert at vi reiser alle for å hente nr. 3 men der dukker opp mange tanker både for og imot underveis. Hadde vært kjekt å komme i kontakt med flere som var i samme situasjon - å reise med flere småbarn.

Vi kom hjem fra Kina i begynnelsen av oktober. Vi reiste med våre to barn på 3 og 6 år. Det var en tøff tur, med ofte slitne barn, men veldig verdt det!

Har du en mailadresse, kan jeg gjerne fortelle deg mer om turen vår og hvordan den forløp med 3 barn.

mvh

Annonse

Gjest mamachina

Vi kom hjem fra Kina i begynnelsen av oktober. Vi reiste med våre to barn på 3 og 6 år. Det var en tøff tur, med ofte slitne barn, men veldig verdt det!

Har du en mailadresse, kan jeg gjerne fortelle deg mer om turen vår og hvordan den forløp med 3 barn.

mvh

Hei Siro

Som flere her sier - å få lillesøster/bror er en familiebegivenhet som man gjerne vil at familien skal oppleve sammen. Da vi hentet nr. 2 var eldstejenta med og det var fantastisk. Men som sagt når jeg tenker på å reise med 2 barn for å hente nr. 3 som da vil være ca. 4 & nesten 7 får jeg en del tanker.

Jeg hører gjerne fra deg på [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...