Gå til innhold

Hjemme fra India med 6 åring

Anbefalte innlegg

Tubby1365380674

Hei alle sammen

Ville bare dele med dere at vi nå har vært hjemme i 6 dager med tulla, det vil si en meget bestemt ung dame med latter og humor og glimnt i øyet. Hun er 6 år, har en fot som er amputert underkneet, som hun ikke bryr seg om i det hele tatt.

Reisen gikk kjempefintrt, og storebrødrnee på 8 1/2 og 11 var kjempeflinke. Vi er dønn slitne og trøtte, men at ting kan gå så greit, ja det er fantastisk. Hun er bestemt og det blir en slitsom fase med grensesetting , regler og språklæring. Men om 2-3 mnd tenker jeg vi ikke føler det så mye annereldes enn når vi hadde to. Det er en overgang, sånn er det. Jenta vår virker trygg, sterk med godst selvbilde, en skikkelig dame, som liker å pynte seg, og som kysser og klemmer sine brødre. De har det så fint sammen. Da vi kom å hentet henne på barnehjemmet stod hun klar i døra og vinket til oss med sekk på ryggen. Mummy, daddy.

Hun prøver seg nok i 1. klasse om ikke så leneg et par dager i uken sammen med meg i starten.Så ser vi etter hevrt. Kjedelig å gå hjemme, og hun kan så masse og vil på skolen.

Vel det var noen få linjer om situasjonen. Vi har altså fått 3 hærlige barn, To var 4 år ved tildeling/henting og ei 6.Fra to ulike land i asia.

Hilsen lykkelig og sliten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205745-hjemme-fra-india-med-6-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye med tulla deres. Ja det er sikkert en overgang.... men til helt sikkert det bedre m, hensyn til tilvenningen. Å det varmer et hjerte å høre at hun sto å ventet på mamman å pappan sin med sekken på ryggen.... tenk å hun har gledet seg til dere skulle komme. Å hun har tydligvis ikke blitt skuffet... koselig. Hadde vært fint å høre etterhvert ang, skolen å hvordan det går. Lykke til.

Velkommen hjem og lykke til med en ny tilværelse for alle 5! Spennende med skole for jenta, hold oss oppdatert på hvordan det går!

Vi har selv en indiapike på 5,5, som kom hjem til oss for litt over 3 år siden. Blir alltid full av tanker og og følelser når jeg hører om andre som

har vært der, gleder meg til å reise tilbake der om noen år.

Masse hilsen

Gratulere så mye med tulla deres. Ja det er sikkert en overgang.... men til helt sikkert det bedre m, hensyn til tilvenningen. Å det varmer et hjerte å høre at hun sto å ventet på mamman å pappan sin med sekken på ryggen.... tenk å hun har gledet seg til dere skulle komme. Å hun har tydligvis ikke blitt skuffet... koselig. Hadde vært fint å høre etterhvert ang, skolen å hvordan det går. Lykke til.

Nå ble jeg helt rørt!

Så fantastisk å høre! Lykke til videre!!!

Vår India gutt er nettopp fylt to.

Annonse

Så kjekt å høre fra dere Tubby, jeg har tenkt masse på dere!

Jeg får frysninger på hele meg når jeg leser det du skriver, synes det er helt fantastisk at dere nå er blitt foreldre til en stor, lita jente fra India.

Gleder meg til å høre mer fra dere etter hvert :-)

Beste hilsen fra

Annonse

Nå ble jeg helt rørt!

Så fantastisk å høre! Lykke til videre!!!

Vår India gutt er nettopp fylt to.

Gratulerer så masse! Det var så hyggelig å høre om en lita Indiajente. Høres ut som dere har det fint alle 5. Selv venter vi med spenning på å få vite når vi kan hente vår prinsesse i India. Gleder meg enormt til det. Men ventetiden er så lang. Mulig det kan være fra 2 - 4 mnd nå har jeg skjønt. Men dette blir nok glemt når en kommer så langt som dere har gjort skjønner jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...