Gjest kokko kokko Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg om min unge på to år står en 7 meter fra dataen. Den står på, men det var svart skjerm fordi den ikke var i bruk. Plutselig peker barnet mitt bort mot dataen og sier - Hvem er det? Mannen. Et sekund etterpå slår maskinen seg av og på igjen. Må si at hårene reiste seg litt da:) 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fyttegrisen.. ikke si sånn til en overtroisk ung jente som skal være alene hjemme hele kvelden!! 0 Siter
Gjest kokko kokko Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fyttegrisen.. ikke si sånn til en overtroisk ung jente som skal være alene hjemme hele kvelden!! Det har nok sin logiske forklaring.............får vi håpe :/ 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Optisk mus? Ungen sier "Hvem er det? Mannen" - ikke prøv å bortforklar det engang! =p 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ungen sier "Hvem er det? Mannen" - ikke prøv å bortforklar det engang! =p Tja...barnet mitt har "sett" både løve i klesskapet og troll på hytta, uten at jeg dermed antar at det er sikkert som banken. ;o) Men at det var litt ekkelt med innsenders historie, det kan jeg tilstå. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ungen sier "Hvem er det? Mannen" - ikke prøv å bortforklar det engang! =p Vel, tar det ikke så tungt, men kan være hundre millioner grunner til det. Vesla ser de utroligste ting i de utroligste ting men det har som regel en naturlig forklaring. Nærsagt desverre for jeg kunne gjerne tenkt meg noen spennende episoder. 0 Siter
Gjest speilbilde i skjermen? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Kanskje barnet ditt så speilbildet ditt? 0 Siter
Gjest kokko kokko Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Kanskje barnet ditt så speilbildet ditt? niks ikke mulig, men han kan jo ha sett noe annet som lignet. Ikke vet jeg. Det var ihvertfall litt sprøtt der og da:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 niks ikke mulig, men han kan jo ha sett noe annet som lignet. Ikke vet jeg. Det var ihvertfall litt sprøtt der og da:) Han så ikke speilbildet ditt i skjermen på pc'n da? 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Han så ikke speilbildet ditt i skjermen på pc'n da? Mannen? *fnis* 0 Siter
Gjest kokko kokko Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Han så ikke speilbildet ditt i skjermen på pc'n da? det svarte jeg jo nettopp på 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 det svarte jeg jo nettopp på Du svarte på speilbildet, jeg spesifiserte det til speilbildet i skjermen. ;o) 0 Siter
emeline Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg har hørt at alle eller de fleste barn er såkalt synske når de er små, altså at man er fødd sånn. Og det er foreldrene som gjør at de ikke utvikler det videre slik at de blir synske også når de er voksne. Lurer på om det ikke var Anna Elisabeth Westerlund som sa det. Og hun var jo en kjent synsk dame. Så at ungen din så noe som du ikke så, tror jeg så gjerne på. Jeg har selv et barn som har sett mye rart her i huset. 0 Siter
Gjest kokko kokko Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg har hørt at alle eller de fleste barn er såkalt synske når de er små, altså at man er fødd sånn. Og det er foreldrene som gjør at de ikke utvikler det videre slik at de blir synske også når de er voksne. Lurer på om det ikke var Anna Elisabeth Westerlund som sa det. Og hun var jo en kjent synsk dame. Så at ungen din så noe som du ikke så, tror jeg så gjerne på. Jeg har selv et barn som har sett mye rart her i huset. Ja hvem vet? Ungen sa etterpå, uten at jeg hadde sagt noe - Litt skummelt. Men det kan jo hende at han merket på meg at jeg begynte litt å lure. 0 Siter
Gjest kokko kokko Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fyttegrisen.. ikke si sånn til en overtroisk ung jente som skal være alene hjemme hele kvelden!! Ungen sa forresten etterpå - Litt skummelt 0 Siter
ihlie Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg tror barnet ditt så noe du ikke kunne se. har selv opplevd det, med det ene barnet mitt.H*n er nå 10 år og har sluttet å se slikt tror jeg, snakker i allefall ikke om det mer. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg tror at barn ser ting vi voksne ikke ser, og grunnen til det er at barn er mer åpne enn oss. Etter som vi vokser oss til og lærer hvordan ting&virkeligheten "skal være", så ser vi kun det vi vil se. Vi er opplært til at det kun "fins" en dimensjon/virkelighet, mens barn ikke skiller mellom hva som er virkelig og hva som ikke "hører hjemme" på samme måte som oss. De bare registrerer at det er slik ("se, mannen!"). Har hørt om mange barn som ser og opplever ting som ikke andre (voksne) kan, men har aldri opplevd det selv.. Jeg skjønner at du syns det som skjedde var ekkelt og jeg håper for din del at det var et engangstilfelle. mvh 0 Siter
Gjest Fixativ Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Selvfølgelig var det speilbildet ditt eller hans i dataskjermen, som han så trodde var mannen. Det at dataen slår seg på og av(og omvendt) skjer ofte om det er noe tull med den. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ungen sa forresten etterpå - Litt skummelt *grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.