Gå til innhold

Love-handles


Gjest flankefobi

Anbefalte innlegg

Gjest flankefobi

Jeg trener hver dag på helsestudio. Styrke pluss en halvtime kondisjon en dag og bare kondisjon/evnt lav-puls-fettforbrenning dagen etter (altså ikke styrke hver dag, men litt kondis hver dag. De dagene jeg bare har kondis holder jeg på i ca 1-1,5 time med roing, gåmaskine. Pga plager med vonde knær og betennelse i forside legg unngår jeg tredemølle en periode)

Jeg spiser ikke så mye og det er ensidig. Jeg vet det er galt, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det for jeg reagerer så sterkt på alt mulig (finner ikke ut av det). Mageproblemer. Vet at jeg skal spise masse proteiner og mindre karbohydrater. Har ikke smakt hvetemel-bakst siden tidlig vinter -men har nylig begynt å bake litt av spelt.

Ansikt og pupper forsvinner, men magen og flanke-fettet sitter som støpt.

Hva svarte skal jeg gjøre??

Jeg har kjempe-komplekser for dette. Magen og flanke-fettet altså..

Er 28 år, fått ett barn, er 172cm høy og veier 63kg (som svaier litt). Godt trent, men som sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treningen er ihvertfall nok i mengde, så nå er det på tide å ta tak i maten. Få optimal fettforebrenning ved å spise lite og ofte, helst 6 ganger om dagen. Proteinrik mat, men gjerne karbohydrater etter trening (f.eks banan, havregrøt osv). Det er ofte ikke så mye som skal til, og nå har du et knallbra utgangspunkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...