Gå til innhold

Gave til 6-årig jente

Gjest vil være tidlig ute i år...

Anbefalte innlegg

Gjest vil være tidlig ute i år...

Min 6-åring ønsker seg absolutt ingenting. Hun har mye leker, men ikke sånn at det renner fullstendig over - har slett ikke "alt". Hun ønsker seg Undulat, men det er uaktuelt i øyeblikekt.

Hjemme leker hun helst med barbie eller my little pony, og hun har mer enn nok av begge deler. Ellers holder hun på med hobbyting, tegne, perle, male... Hun har alt av sportsutstyr som hun har behov for.

Jeg hater å gå i butikker selv, gjør det bare når jeg må, og aner derfor verken hva som finnes eller hva som er "in" for tiden.

Gave må hun jo få, og gode tips mottas gjerne! Prisen er ikke så viktig, men vi bruker sjelden mindre enn 500 og mer enn 1500 pr barn til jul.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205814-gave-til-6-%C3%A5rig-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuppelura på straks 6 år er veeeldig opptatt av Didline (sikkert kjæresten til Diddl;o), Bratz, tegning, maling, lage div. hobbyting..

Ellers så er det kanskje en god idè å melde henne inn i en hobbybokklubb??

Det værste jeg også gjør er å gå i butikker, men nå i dag finnes det jo alskens nettbutikker med supert utvalg..

Man har jo hm, sportmann, bokklubber osv.

Har også kommet over en nettbutikk med masse artige ting: http://www.wowshop.no.

Her har jeg kjøpt endel sånne magnetix leketøy - faller i smak hos alle! - og billigere enn på lekebutikken...

Lykke til!

Annonse

Tryllesett er en slager her. Det finnes også sånne fine Newton-esker med morsomme eksperimenter man kan gjøre sammen med en voksen.

Bøker -Nariniaserien har nettopp kommet ut på nytt.

Et nytt sengesett.

Få velge klær selv.

Ellers ville jeg vurdert å bare gi en liten gave, og heller gi penger om det ikke var noe som passet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...