Gå til innhold

Lesetips ønskes! Lillemus og andre leseglade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

51

• annegunn

36

• Mrs. Wallace

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det sier noe om hva som er viktig for barn,,,,

En annen historie, fra jentungen var 3.5 år. Vi var på Korsika, nøyaktig ett år siden sist gang, og kjørte ned til den lokale matbutikken.

'Her har vi vært før', kommer det fra baksetet.

Jaja, tenkte jeg, det ligner sikkert på et sted vi har vært. For ingen husker fra de er 2.5 til de er 3.5?

'Her fikk jeg sånn is... sånn... sånn boks med is og leke under. Tatovering!'

'Skattekisteis?'

'Ja!'

Skattekisteis hadde vi ikke kjøpt i mellomtiden - den fantes ikke i Norge...

*LOL*

Dere er nok like glade i søtsaker begge to! Et år er jo et helt hav av tid for den aldersgruppen!

Men noe jeg kan huske fra da jeg var barn var at moren min ammet lillebror og han er bare to år yngre enn meg. Moren min har alltid hevdet at jeg umulig kan huske det, men det er noe jeg ser helt klart for meg. Ikke så rart at en sånn opplevelse gjør inntrykk, men det er det tidligste jeg vet at jeg husker.

*LOL*

Dere er nok like glade i søtsaker begge to! Et år er jo et helt hav av tid for den aldersgruppen!

Men noe jeg kan huske fra da jeg var barn var at moren min ammet lillebror og han er bare to år yngre enn meg. Moren min har alltid hevdet at jeg umulig kan huske det, men det er noe jeg ser helt klart for meg. Ikke så rart at en sånn opplevelse gjør inntrykk, men det er det tidligste jeg vet at jeg husker.

Både arv og miljø, hva?

Jentungen husker at hun fikk pupp selv...

Jeg skal bake minced pies. Du veit at man får mincemeat på Ultra? :)

Man får Christmas pudding der også, ihvertfall noen ganger, når jeg tenker meg om...

Men likker du mince pie da? det er jo omtrent samme stoffet inni, er det ikke?

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Både arv og miljø, hva?

Jentungen husker at hun fikk pupp selv...

Men jentungen din ble nok ammet lenger enn min lillebror! Moren vår ammet oss bare i tre måneder.

Forøvrig husker sønnen min også at han fikk pupp :)

Han nevner det i blant når han ser babyer bli ammet.

Datteren min tror jeg ikke husker det, men så hadde hun mye kortere ammeperiode også.

Man får Christmas pudding der også, ihvertfall noen ganger, når jeg tenker meg om...

Tråden med overskrift "Lesetips", har visst gått over til å bli mattips?

Du skal ta deg en liten tur på julekonsert i den engelsk kirken i Oslo i år. Siste søndagen i advent. Så nå veit du det. De ringer meg hvert år. :) Koret der er til å grine av, men de søte damene baker verdens beste minced pies til kaffen etterpå. :)

Annonse

Du skal ta deg en liten tur på julekonsert i den engelsk kirken i Oslo i år. Siste søndagen i advent. Så nå veit du det. De ringer meg hvert år. :) Koret der er til å grine av, men de søte damene baker verdens beste minced pies til kaffen etterpå. :)

Jeg er ikke så glad i sånne heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...