Gå til innhold

Åhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre

Det innlegget var jo heeeilt feil... etter det lange Åååååhh-et burdet det jo stått "Ååååh for en fantastisk gutt/jente vi har fått tildelt"

Men den gang ei nei..:-(

Vet snart ikke hva vi skal si for å trøste deg, for tildelingen kommer ikke fortere for det.

Dere har lov til å være frustrerte, både fam Snø, Vi-to-Tre og Escimo (og sikkert flere som jeg ikke kjenner)

Tenker på dere hver dag, og misunner dere IKKE den lange ventetiden. Hadde det vært meg, så hadde de der folkene med de hvite frakkene garantert hentet meg for leeenge siden!

GOD HELG!! (Og dagen er ikke over for idag heller...)

Takker for støtten jeg også !!!

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

15

• Melissa

2

• yogi

2

• escimo

2

Mest aktive i denne tråden

Føler med deg og andre som venter på Col, måtte det komme masse gladmeldinger derfra snart! Trodde som andre av overskriften at det var gode nyheter fra deg, men den gang ei...

Krysser alt jeg kan og håper at gladmeldinger kommer snart.

Ha en fin og ventefri! helg

Masse klemmer

Takk! :-)

Ja nå skal jeg ha en ventefri helg. Skal hjem og flate ut på sofaen og tenke på alt annet enn adopsjon. Helgene er blitt noen deilige pusterom etter hvert.

Beste hilsen fra

Forstår godt du er frustert snø!! Det må være helt frykelig å vente så lenge som dere har gjort.....

En stor klem fra meg som tenker på dere hver dag og håper sånn at telefonen ikke er langt vekke!!

Takk for klem :-)

Og ja, ventetiden begynner å bli rimelig fryktelig etter hvert. Men det må jo være en skikkelig gullklump vi venter på da, siden det tar sånn tid ;-)

Beste hilsen fra

Ja det er veldig kjedelig å vente,ser etter om det har skjedd noe hver dag jeg også. Vi tenker på deg , å sier som mess sa til sin lille prins da han ventet på lillesøster/bror. Vi reiser så snart lillesøster/bror er klar Da ble det greit for ham å vente enda en dag liksom.

Å når det plutselig skjedde.... så ble han filmet med bildet av tulla i hånden når han fikk spørsmål om han visste hvem det var.Han gjettet på mange han kjente men da han fikk vite at det var lillesøstera hans, ble han stum å undrende.å utrykket i hans fjes kommer til å sitte på netthinnen min resten av livet Han ringte til meg for å fortelle meg det mens camera gikk. å den videon den kommer til å bety mye for lillesøster også tror jeg.Ja det er jo ikke store trøsta da snø men han ventet også veldig lenge å vi undret oss på om det kom noe tildeling i det hele tatt, men den kom . Det ville vært helt feil om det ikke var tullemor som ble tildelt , men en annen, Trøst deg med det i denne vanvittige lange ventetiden, ja dere andre som venter også.

Takk for trøstende ord :-) Og ja, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Beste hilsen fra

Jeg trodde også at dette kanskje var en tildelings-åhhhhh....

Føler med deg, snø... dette går på psykisk helse løs... Håper virkelig telefonen kommer neste uke!!!!

God helg tross alt, og kos dere med snuppa!

Klem

Det blir ikke noe Åhhhhhh!!!! da, vet du, men et sinnsvakt høyt JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! ;o)

Og neste uke passer meg helt utmerket, faktisk!

Beste hilsen fra

Annonse

Huff da, jeg føler veldig med deg, jeg vet hvordan der er å gå og vente og vente, det er helt pyton, men du kan trøste deg med det at en dag er ventetiden over, den dagen er bare helt fantastisk. Vi har bare en uke igjen til vi får se prinsen, men denne ventingen er heldigvis ikke den verste. Vi gleder oss veldig nå:)

Ja, det er det jeg forsøker å fokusere på - at det blir helt fantastisk når det endelig skjer....

God tur for å hente deres lille prins! Heldiggriser :-))

Beste hilsen fra

Jeg vil bare si JEG OGSÅ!!!!!!!!!!!!!

Dritt lei hele ventinga og tror noen ganger at jeg bare drømte en natt at vi sendte en søknad :o))

Vi nærmer oss 20 måneder og JEG VL HA TILDELING, OG VI SKAL REISE SAMMEN HELST I GÅR!!!!!!

Ja!!!! Vi skulle ha reist sammen i går. Eller aller helst for en god del måneder siden ;o)

Men vi får satse på at vi sitter på første fly i januar i stedet....

Både maen og jeg synes forresten det er kjekt at vi i alle fall har dere å være luta lei sammen med, når alt først er så ille ;o)

Snakkes!

Beste hilsen fra

SOM jeg føler med deg. Er daglig innom for å sjekke om det har kommet noe nytt fra din side. Kan virkelig ta og føle på frustrasjonen din. Har ingen trøstens ord å gi deg annet enn standard trøsten om at når telefonen kommer så er ventetida glemt (må innrømme at jeg tror ikke man kan glemme slik en lang ventetid helt jeg. :o) )

Venteklem fra

SOM jeg føler med deg. Er daglig innom for å sjekke om det har kommet noe nytt fra din side. Kan virkelig ta og føle på frustrasjonen din. Har ingen trøstens ord å gi deg annet enn standard trøsten om at når telefonen kommer så er ventetida glemt (må innrømme at jeg tror ikke man kan glemme slik en lang ventetid helt jeg. :o) )

Venteklem fra

Takk :-)

Forrige gang gikk det så raskt at vi aldri rakk å begynne å vente. Da sa de 1-1,5 år, og så gikk det drøye 2 mnd.... Jeg husker at jeg sa at vi sikkert fikk det igjen neste gang. Og det har vi gjort. Med renter og renters renter... :-(

Og jeg tror heller ikke at jeg kommer til å glemme. Så vi må nok ha en nr tre. Kan ikke la dette være mitt siste minne om en adopsjonsprosess ;o)

Lenge siden sist, forresten, nå som barna ikke turner sammen. Kanskje på tide med et Stavanger-treff snart, som _du_ også kommer på... ;o)

Beste hilsen fra

Hei, skjønner godt din frustrasjon! Har lyst til å rope høyt på ordentlig jeg! :-)

Håper dere snart får den store telefonen, da er jo det meste glemt av ventetid tipper jeg!

Ha en fin helg, og skulle ikke telefonen komme i neste uke heller så får du bare komme hit og rope ut på nytt!

Takk :-)

Forrige gang gikk det så raskt at vi aldri rakk å begynne å vente. Da sa de 1-1,5 år, og så gikk det drøye 2 mnd.... Jeg husker at jeg sa at vi sikkert fikk det igjen neste gang. Og det har vi gjort. Med renter og renters renter... :-(

Og jeg tror heller ikke at jeg kommer til å glemme. Så vi må nok ha en nr tre. Kan ikke la dette være mitt siste minne om en adopsjonsprosess ;o)

Lenge siden sist, forresten, nå som barna ikke turner sammen. Kanskje på tide med et Stavanger-treff snart, som _du_ også kommer på... ;o)

Beste hilsen fra

Jeg blir gjerne med jeg så lenge det legges til en kveld mannen ikke er på jobb. :o)

Hilsen

Annonse

I like måte.....

Men skal det først være ille er jeg bittelitt glad for at vi er flere i samme situasjon. Hadde vi vært alene som hadde ventet så lenge på tildeling fra Colombia - hadde jeg nok tørna totalt...

Tvi, tvi for 15. nov - kanskje de ringer da?

Vi fikk tildeling den 13. 11 for tre år siden. Satt tidligere i kveld og leste ( tid for å mimre ...) innlegget jeg hadde på DOL i den sammenhengen.

Kom da over ett du sendt den 14.11.02 der du sier"at du ikke har informert venner/familie for du er redd ventetiden blir lang og at du ikke ønsker mas". Tror ikke du tenkte sååå lang ventetid, men nå måååå dere snart være ved veis ende!

Følger spendt med.

Trøstehilsen fra

Kjære snø !!!

Føler såå med dere, og krysser ALT jeg har for at det skal bli deres tur nååååå snart !!!!

Ikke noe trøst, sikkert, men jeg ville bare si at jeg tenker på dere, og krysser fingre hver dag for en gladmelding til dere !!!!

Stoooor trøsteventeklem fra

Jeg skjønner deg sååååå godt. Måtte den forbanna telefonen ringe snart. Akkurat nå sitter jeg med oversettelser fra AF så vi regner med papirene i Colombia før jul, og da er vi helt på starten av noe som virker som en evighet. Enn så lenge venter jeg og frusterer sammen med deg. Dagen du får tildeling skal jeg feire.....

stor venteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...