Gå til innhold

Reductil.


liga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snart smal

Jeg har brukt Reductil i 1 måned, og har gått ned 14 kilo. På meg begynte det å virke etter ca 1 døgn, da merket jeg at matlysten forsvant.

Det går lang tid før jeg blir sulten, spiser bare litt siden jeg blir stappmett av lite. Jeg har mistet lysten på søtt totalt. Har heller ikke lyst på mat som før, må nesten tvinge meg til å spise litt hver fjerde time :)

Jeg har også forandret smakssans. Ting jeg før likte syns jeg nå smaker lite.

Du har en flott tid foran deg! Det er helt utrolig deilig å være så likegyldig til mat! Går rundt i butikken og kikker på mat, kaker og snop - og ingenting frister!! Har ingen problemer med å stå i mot fristelser som kaker etc på jobben f.eks. Har ikke lyst på rett og slett.

Jeg kaller ikke dette å slanke seg, for det gjør jeg ikke. Har bare ikke lyst på mat lenger. Bare pass på at det du spiser er sunt og inneholder det kroppen din trenger. Du bør også ta kosttilskudd.

Min eneste bivirkning er tørste, drikker mange liter vann i døgnet. Men det skal jeg vel klare å leve med ;)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celine K

Jeg har brukt Reductil i 1 måned, og har gått ned 14 kilo. På meg begynte det å virke etter ca 1 døgn, da merket jeg at matlysten forsvant.

Det går lang tid før jeg blir sulten, spiser bare litt siden jeg blir stappmett av lite. Jeg har mistet lysten på søtt totalt. Har heller ikke lyst på mat som før, må nesten tvinge meg til å spise litt hver fjerde time :)

Jeg har også forandret smakssans. Ting jeg før likte syns jeg nå smaker lite.

Du har en flott tid foran deg! Det er helt utrolig deilig å være så likegyldig til mat! Går rundt i butikken og kikker på mat, kaker og snop - og ingenting frister!! Har ingen problemer med å stå i mot fristelser som kaker etc på jobben f.eks. Har ikke lyst på rett og slett.

Jeg kaller ikke dette å slanke seg, for det gjør jeg ikke. Har bare ikke lyst på mat lenger. Bare pass på at det du spiser er sunt og inneholder det kroppen din trenger. Du bør også ta kosttilskudd.

Min eneste bivirkning er tørste, drikker mange liter vann i døgnet. Men det skal jeg vel klare å leve med ;)

Lykke til!!

Jeg har også gode resultater med Reductil. Kjøpte det på nettapoteket lillepille.com jeg. Har gått ned 10 kg på 2 mnd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kruspeppermynte

Jeg har også gode resultater med Reductil. Kjøpte det på nettapoteket lillepille.com jeg. Har gått ned 10 kg på 2 mnd :-)

Har dere link til informasjon om dette middelet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart smal

Har dere link til informasjon om dette middelet?

Søk på Reductil og du vil få opp masse info. Reductil fås på resept, og gis til personer med BMI over 30, evt 28 hvis man har tilleggs risikofaktorer.

Har hørt at noen leger er "vanskelige" og ikke vil skrive ut resept. Iallefall skal man ha oppfølging av lege mens man bruker Reductil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

prøvde Reductil i 3 måneder uten at jeg merket noen forskjell verken på matlysten eller kiloene. Det sies at pillene er kun effektive på 60 % som tar dem. Håper du er en av dem!

Pillene skal ikke tas av de med for høyt blodtrykk eller hjerteprobl. Fastlegen min ville ha meg inn til blodtrykksmålinger hver uke til å begynne med.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også gode resultater med Reductil. Kjøpte det på nettapoteket lillepille.com jeg. Har gått ned 10 kg på 2 mnd :-)

Men trenger man ikke resept for sånt, da? Og legeoppfølging?

Hvordan kan dette nettapoteket levere det da?

Mulig jeg er litt naiv nå, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest ?=?=fvgf

Jeg har også gode resultater med Reductil. Kjøpte det på nettapoteket lillepille.com jeg. Har gått ned 10 kg på 2 mnd :-)

Er du sprø? Er jo farlig å gå på dette uten tilsyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violsa

Jeg har brukt Reductil i 1 måned, og har gått ned 14 kilo. På meg begynte det å virke etter ca 1 døgn, da merket jeg at matlysten forsvant.

Det går lang tid før jeg blir sulten, spiser bare litt siden jeg blir stappmett av lite. Jeg har mistet lysten på søtt totalt. Har heller ikke lyst på mat som før, må nesten tvinge meg til å spise litt hver fjerde time :)

Jeg har også forandret smakssans. Ting jeg før likte syns jeg nå smaker lite.

Du har en flott tid foran deg! Det er helt utrolig deilig å være så likegyldig til mat! Går rundt i butikken og kikker på mat, kaker og snop - og ingenting frister!! Har ingen problemer med å stå i mot fristelser som kaker etc på jobben f.eks. Har ikke lyst på rett og slett.

Jeg kaller ikke dette å slanke seg, for det gjør jeg ikke. Har bare ikke lyst på mat lenger. Bare pass på at det du spiser er sunt og inneholder det kroppen din trenger. Du bør også ta kosttilskudd.

Min eneste bivirkning er tørste, drikker mange liter vann i døgnet. Men det skal jeg vel klare å leve med ;)

Lykke til!!

fint å høre at du har hatt god virkning. Jeg ble kjempeskuffaa etter jeg hørte hvor fantastiske resultater du og andre har hatt på dol..

så merket jeg ingen forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...