Gå til innhold

Pepperkaker - noen bedre? ;o)

Anbefalte innlegg

Jepp! Nå har jeg laget årets pepperkakedeig og i morgen skal vi ha pepperkakebakedag! Visst er det alt for tidlig, men det er nå engang sånn at det er bare tre ordinære mammahelger igjen før jul - inkludert denne! Og siden vi skal kose oss med pepperkaker hele førjulstiden og tantene er hjemme denne helgen så blir det i morra! :o) Har nesten blitt en tradisjon for oss å ha tantene med på pepperkakebaking før jul og det er sååå koselig!

Og ungene har ikke begreper om at det er lenge til jul så de storgleder seg! :o))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205920-pepperkaker-noen-bedre-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er tidlig, men ungene her i huset har tegnet nisser i haugevis i går og i dag. Og fireåringen pakker inn nissetegniner, og seksåringen har skrevet julekort til bestefar. Den nye CD'en med julesanger som barna har vært med å spille inn, er kommet, og vi har begynt nedtelling til advent.

Men det ER tidlig! Vi venter med pepperkakene. Kos dere i helgen :-)

Nå er det faktisk lov å begynne å tenke på jula :-)

Foreldrene mine pleier å invitere alle barnebarna til julemannbakst første onsdag i desember. Litt av et liv med en ettåring, en toåring, to femåringer, en seksåring og en åtteåring :-)

Kan tenkes det blir baking første onsdag i desember her også - men da uten barn. :o)

Jeg har tenkt å pynte et pepperkakehjerte til kjæresten min, ultrabarnslig, men er man forelsket så er man forelsket! :o)

Kan tenkes det blir baking første onsdag i desember her også - men da uten barn. :o)

Jeg har tenkt å pynte et pepperkakehjerte til kjæresten min, ultrabarnslig, men er man forelsket så er man forelsket! :o)

Hm, kanskje jeg skal adoptere ideen din. Min bedre halvdel ligger og snorker på sofaen (som vanlig) og et pepperkakehjerte vil forhåpentligvis få opp piffen etter atten års samliv ;-)

Annonse

I min familie er det pepperkakebaking og pepperkakehus laging hvert år i desember, det har vi gjort så lenge jeg kan huske. Det er en fin tradisjon, og selv om jeg nå er 23 år gammel så gleder jeg meg alltid til pepperkakebakingen med tanter og kusiner og fettere:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...