Gå til innhold

Lekekjøkken /komfyr - hvilket vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Jenta vår på 1.5 år skal få et lekekjøkken i julegave. Jeg ble plutselig sånn i tvil om hvilket hun skal få så jeg trenger tips. Jeg ønsker at dette skal være en leke som vil bli lekt med i flere år.

Blir slike lekekjøkken i det hele tatt lekt noe særlig med?

Og i såfall, hvilket vil dere anbefale?

Tenkte på en helt vanlig brio komfyr eller kanskje fisher price kjøkken....

Noen tips?

Fortsetter under...

Lekekjøkken blir brukt mye av både gutter og jenter, og er en god investering.

Vi har hatt både en trekomfyr og Fisher-Price kjøkkenet. Ungene foretrekker den gilde plasten, foreldrene liker tre best.

Advarsel hvis du kjøper Fisher-Price: Det er hundre tusen små deler som må skrus sammen. Det kan være en fordel å gjøre det på forhånd.

Annonse

Hei!

Datteren vår fikk sånn kjøkken til 2 årsdagen. Vi kjøpte Toys R Us sitt, kostet rundt 500 kr tror jeg.

Av alle leker hun (og nå lillesøsteren) har vært borti er dette uten sammenligning det som har vært mest lekt med. Det brukes enda, og nå er hun snart 4 år.

Anbefales!

MVH

Lekekomfyren vår ble bare en av mange ting som ble stående mest i veien. De hadde gryter, visper, koppestell og diverse. Av og til ble det lekt med men sjelden mer enn 5 minutter av gangen, så gikk leken over i noe annet. Ryddet til slutt vekk alt sammen og det har tilsynelatende ikke blitt savnet. Derimot setter de stor pris på å bli tatt med på ordentlig matlaging på kjøkkenet.

Vi kjøpte et Little Tikes kjøkken til guttungen da han var 1,5 år og det har vært i daglig bruk siden, av både han og søstra som nå 7,5 år og 4,5 år.

Kjøkkenet er like helt! og utrolig praktisk. Det er med et nedfeltbart bord, oppvaskkom, stekeovn og komfyr. Pluss kjøkkenskap under oppvaskkummen. Det er også et lite "tak" over...

Lykke til med valget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...