Gå til innhold

Usunn frokost ;-)

Gjest boller og brus...

Anbefalte innlegg

Gjest boller og brus...
Skrevet

Vi hadde litt cola i kjøleskapet av forskjellige grunner. I morges hadde poden tenkt at han kunne få litt av den, siden det var lørdag. .....veeelll, ok da. Litt.

Mor spurte så om han skulle ha en brødskive. "Nei, jeg har lyst på en bolle jeg".

Mor: "Boller er ikke ordentlig mat, til frokost spiser vi vanligvis brød du".

Poden: "Du mamma, ikke ordenlig mat og ikke ordentlig drikke, det hører sammen!"

Hehe Mor falt jo for den knusende argumentasjonen der da.

*dukker for alle gulrøttene og grovbrødet som kommer susende nå*

Skrevet

Man blir ikke usunn av det man spiser en gang i blant, så du får ingen gulrøtter og grovbrød fra meg, de beholder jeg selv i skapet til mine barn :o)

Skrevet

Å fysja meg!

Idag har mine unger spist følgende:

*Frokost: Brødskiver med sjokoladepålegg

*Lunsj: Hamburger, pommes frites og Cola på Burger King.

*Mellommåltid: Litt Kvikk Lunsj.

*Kvelds: Grillpølser med brød.

*BarneTV-godter: Smarties-sjokolade.

Nå er begge to gode og kvalme og gleder seg til å spise sunn mat hele dagen imorgen ;-)

Gjest far til to
Skrevet

En søndag da sønnen vår var liten, skulle vi lage kremkake til kvelden.

Vi våknet utpå morgenen - og under kjøkkenbordet satt sønnen vår og hadde drukket opp 1/3 liter kremfløte! Han hadde trodd det var en liten melk og fikk så lyst på den!

Etterpå sa han at han hadde syntes melken var litt tykk - og noe mer frokost orket han ikke den dagen...

Skrevet

Sånt er vel greit innimellom... jeg er ikke spesielt hysterisk. Veldig nøye i ukedagene med pålegg, middager,melk, vann etc, men i helga skeier vi ut..

Idag har vi spist en ordentlig frokost, riktignok med hvitt brød, men ikke søtt pålegg.. så begynner det. hehe.

Lunsj ble brødskive med sjokoladepålegg, etter det har vi bare spist boller, brus og godterier, med mormor og bestefar på besøk blir det litt ekstra:)

Middag blir kveldsmaten idag, kjøttboller og potetmos!

Når ungene (med overnatting) er i seng skal jeg lage meg løvbiff med ris! Nam, nam!

Skrevet

En søndag da sønnen vår var liten, skulle vi lage kremkake til kvelden.

Vi våknet utpå morgenen - og under kjøkkenbordet satt sønnen vår og hadde drukket opp 1/3 liter kremfløte! Han hadde trodd det var en liten melk og fikk så lyst på den!

Etterpå sa han at han hadde syntes melken var litt tykk - og noe mer frokost orket han ikke den dagen...

hehe, synes jeg ser det.. Artig:) Kremfløte er vel ikke særlig mektig heller:)

Gjest Flystripa
Skrevet

Sånn skal det være - en gang i blant! Ungen hadde jo argumentasjonen i orden også, hehe!

Skrevet

Det er jo ikke sååå ofte det er lørdag : )

Vi er to syke voksne i dag og har dermed servert barnet yoghurt, cola, vaffel, kake, pølse, cola, yoghurt. For en meny, ble om mulig enda dårligere i magen, jeg. Men hun er veldig fornøyd. Strammer inn i morgen : )

Skrevet

Neida! :o) Vi har gumlet pepperkaker i hele ettermiddag vi... :o) Tante kom og ga oss en liten avveksling til barne-tv da med en pose julemarsipan. *Hehe*

Skrevet

Å fysja meg!

Idag har mine unger spist følgende:

*Frokost: Brødskiver med sjokoladepålegg

*Lunsj: Hamburger, pommes frites og Cola på Burger King.

*Mellommåltid: Litt Kvikk Lunsj.

*Kvelds: Grillpølser med brød.

*BarneTV-godter: Smarties-sjokolade.

Nå er begge to gode og kvalme og gleder seg til å spise sunn mat hele dagen imorgen ;-)

*LOL* Jeg ble uggen bare av å lese innlegget ditt, jeg.

Men så har jeg akkurat spist chips og dip, da... :P

Skrevet

*LOL* Jeg ble uggen bare av å lese innlegget ditt, jeg.

Men så har jeg akkurat spist chips og dip, da... :P

*hehe*

Imorgen og resten av uka skal ungene få spise rikelig med sunn og god mat!! Lover :-)

Skrevet

Kjempegodt argument!!!

Jeg synes ikke det er så farlig med noen unntak. Her i huset spises som regel restene etter lørdagsgodtet som søndagsfrokost. Jeg har ikke dårlig samvittighet for det. De spiser sunn frokost ellers, og de spiser sunn brunsj litt senere på morgenen.

Skrevet

Det er sånn det skal være.

Man skal skeie ut i ny og ne...man blir lykkeligere av det.

;)

Skrevet

Man skal ha gode regler for slikt i hverdagen, og være litt "sprø" i ny og ned. Alltid spennende med å gjøre noe som ikke er helt lov:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...