Gå til innhold

Enda et offer i bilulykken:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nettienett

Tragisk, har ikke ord...

Men, se godt på de to bilene og andre biler som kræsjer!! Hvor er de mest skadet som regel? Jo foran, der de støter mot hverandre!

DET er grunnen til at jeg aldri har hatt barnesetet foran i bilen men bak til høyre! (ikke bak førersetet men det andre setet)

Gjest mirakel*2?

Tragisk, har ikke ord...

Men, se godt på de to bilene og andre biler som kræsjer!! Hvor er de mest skadet som regel? Jo foran, der de støter mot hverandre!

DET er grunnen til at jeg aldri har hatt barnesetet foran i bilen men bak til høyre! (ikke bak førersetet men det andre setet)

I BT stod det at ungen var fastspent i baksetet. Vet ikke hvilken side, men det var ikke fremme i bilen ihvertfall.

Jeg fester forøvrig setet på samme plass som deg

Tragisk, har ikke ord...

Hvis du har bare en unge, er det lettvint å gjøre slik du sier!Vi gjorde også det, helt til nr.2 kom... Nå når vi har 3 stk som sitter i bilsete, skulle jeg ønske vi hadde 7-seter, så ingen måtte sitte foran!

Dessverre har vi ikke det,og derfor må en av ungene sitte foran (vi har ikke airbag i den bilen ungene sitter i), og jeg liker det _ikke_!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...