Gå til innhold

Vannkoppe-spørsmål igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Vannkopper

Hvor lenge kan vannkopper vare da egentlig?

Minstemann fikk vannkopper for nøyaktig en uke siden og han har fortsatt mange igjen som ikke er tørket inn. Mange på hendene/mellom fingrene og under beina/mellom tærne. De ser liksom helt ferske og hvite ut.... Han er nok fortsatt veldig smittsom vil jeg tro.

Sukk...

Eldstemann var ferdig på en uke.

Og for dem som evt. lurer, så har jeg hverken svindlet min arbeidsgiver eller begått en kriminell handling. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206056-vannkoppe-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vannkopper

Ene gutten vår hadde det i over tre uker. Etter en knapp uke håpet jeg det verste var over, men det ble bare verre og verre i mer enn to uker, før det gikk tilbake :/.

Å jøsses! Hadde dere noen andre til å passe ham da eller? Har jo ikke sykt barn dager igjen hverken jeg eller mannen min.

Han er i fin form, har ikke hatt feber på flere dager, men han er smittsom så det holder.

Å jøsses! Hadde dere noen andre til å passe ham da eller? Har jo ikke sykt barn dager igjen hverken jeg eller mannen min.

Han er i fin form, har ikke hatt feber på flere dager, men han er smittsom så det holder.

Ja, vi hadde mye hjelp av besteforeldre, i tillegg hadde vi planlagt ferie ene uken.

Alle mine tre hadde vannkopper ifjor høst. Hos den eldste og den yngste kom alle vannkoppene omtrent med det samme og de ble derfor raskere ferdig med dem. Den mellomste fikk fortsatt nye vannkopper nesten en uke etter at de første kom. Det tok dermed lengre tid før hun var smittefri...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...