Gjest neve Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Går å grubler på hva vi kan kjøpe i julegave til gutten vår som er 10. Han har ikke kommet med noen klare ønsker. Liker å kjøpe litt ordentlige ting som han kan ha glede og/eller nytte av en stund. Tenkte litt på snow board, er det for tidlig? Har ikke noe alpinanlegg i nærheten, kan de brukes i vanlige akebakker? Andre forslag på smarte, fornuftige, kuule eller morsomme gaver til 10-årige gutter? Mellom 500-1500 kr. 0 Siter
supermamman Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det største ønsket til 11 åringen i huset her, er MP3 spiller...*Kanskje det hadde falt i smak ? 0 Siter
Gjest neve Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det største ønsket til 11 åringen i huset her, er MP3 spiller...*Kanskje det hadde falt i smak ? ..det var slett ikke dumt.. Og så kan jo jeg låne den når jeg skal på min månedlige joggetur;) 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 ..det var slett ikke dumt.. Og så kan jo jeg låne den når jeg skal på min månedlige joggetur;) Det falt også veldig i smak hos 11-åringen hjemme hos oss, så jeg henger meg på anbefalingen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.