Gå til innhold

Da er vi godt igang med farsdagen da....

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Flode

Siden poden ikke har sett faren sin på snart et år ble det veldig unaturlig å kjøpe gave og gi oppmerksomhet av noe slag.

Men han er også blitt 5-år og legger virkelig godt merke til at det er noe som heter farsdag.

Så vi feirer i dag vi, laget gele i går som vi skal kose oss med, og vi feirer alle pappaene i hele verden.

Og det er mange det!

For det er urettferdig at bare dem som har en pappa hele tiden skal få kose seg denne søndagen, og det er mor veldig enig i!

Lykke til med farsdagen da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206080-da-er-vi-godt-igang-med-farsdagen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er oppvokst uten pappa, han døde for jeg ble født. På 70-tallet var der "obligatorisk" å lage farsdagskort på skolen (godt vi har kommet lengre enn det), og jeg tegnet alltid ett til morfaren min. Feiret altså han denne dagen - koselig det!

Lykke til med resten av farsdagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...