Gå til innhold

Personlig søknad til CCAA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest morsnart(blitt mor)

HEI, det gjorde jeg også.....men vi har vært hjemme noen mnd:-)

Med de retnings linjene enn har er det ikke lett å få brevet veldig personlig, og vil føles oppstykket. Du har sikkert fått med det du må og da er det helt sikkert greit nok.

Lykke til videre!

Vi svettet også... men så gjorde vi følgende:

a)Vi la vekk oppskriften

B) skrev et personlig brev

c) fant frem oppskriften og flettet inn de nødvendige setningene.

I tillegg brukte vi assistanse fra adopsjonsforening. 1. utkast ble sendt dem - og vi fikk flotte tips og korrigeringer tilbake.

Lykke til!

Jeg har sendt brevet til AF og regner med å få tilbakemelding. Kanskje det bare er jeg som gjør det vanskeligere enn det er. Har bare så lyst at brevet skal bli så bra at CCAA sier: Yes, her har vi en god søker :-) Takk for gode tilbakemeldinger.

Vi svettet også... men så gjorde vi følgende:

a)Vi la vekk oppskriften

B) skrev et personlig brev

c) fant frem oppskriften og flettet inn de nødvendige setningene.

I tillegg brukte vi assistanse fra adopsjonsforening. 1. utkast ble sendt dem - og vi fikk flotte tips og korrigeringer tilbake.

Lykke til!

Takk for tipset! Det hjalp meg også! Endelig er den personlige søknad i boks!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...