Gå til innhold

Hvor lenge bruker barna parkdress??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er akkurat det jeg også mener, men Lillemann er ikke enig...

Men det fins da mye bra todelt også? Sånne skidresser? Tredjeklassingen her har dress som passer ennå, men jeg kjøpte en todelt også. Så kan hun bruke den på skolen, og dressen hjemme. Greit å ha et skift.

Hva er forskjellen mellom hel vinterdress og parkdress?

Jeg synes ofte at billige vinterdresser koster omtrent det samme som parkdresser.

Jeg var heldig og fant en billig Helly Hansen HellyTech dress for 299,- (tror jeg) Vann og vind-tett. Men det var jo utenom sesongen i fjor.

Gutten min har brukt vinterdressen i allefall, han syns selv at det var greiere med hel dress enn bukse og jakke. Færre klær å ta av og på.. Utenom vintersesongen har han brukt f.eks allværsjakke/regntøy på turer, med ull og fleece under hvis det er kaldt og vått. Han har ikke brukt parkdress noe særlig.

Jeg synes ofte at billige vinterdresser koster omtrent det samme som parkdresser.

Jeg var heldig og fant en billig Helly Hansen HellyTech dress for 299,- (tror jeg) Vann og vind-tett. Men det var jo utenom sesongen i fjor.

Jeg forstod altså ikke hva som var forskjellen mellom parkdresser og vinterdresser (evt. utover prisen, altså).

Annonse

Den dressen har vi også. Veldig god dress.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...