Gå til innhold

Bulgaria / Ungarn adoptanter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sissis1365380749

Heisan Heli :)))

Ingenting nytt her nei, papirene våre ligger nok trygt og godt i en skuff i Ungarn. Akkurat nå er det stopp i Ungarn pga endring i adopsjonsprosssen (Haag-K.).Så vi er i skikkelig ventemodus og regner med at 2006 går uten at vi får noen kjekke telefoner.

Håper at bv-samtalene har gått bra, og at dere bor i en del av landet der bufetat holder seg på 3-4 måneder.

Etter som jeg har oppfattet er vi 4 Bulgaria-adoptanter og 2 Ungarn-adoptanter her for tiden. Veldig kjekt at vi har blitt flere.

Masse lykke til med den videre ventetiden.

Klem fra

Hei Heli.

Håper det har gått bra med BV idag. Hvor mange møter har dere hatt totalt?

Her er det stille. Papirene har ligget i Bulgaria siden januar, så nå håper jeg snart vi hører noe, men vi må nok pent vente til neste år.Det er bare det at jeg begynner å bli SÅ utolmodig.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...