Gå til innhold

I svømmehallen...

Gjest hopper over nick nå!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• Spirello

3

• kaffepiken

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Hadde det vært en liten svømmehall hvor alle kjente alle ja, men dette er Pirbadet med gjerne mange hundre besøkende på en gang.

Og å slippe en liten, noe engstelig gutt på 7 år inn i en garderobe med haugevis med svære ukjente menn - det gjør jeg bare ikke. Jeg er dessuten livredd for overgrep i en slik situasjon.

Men får ofte gå alene på herredoen om vi er på kino eller i byen nå da.

Men... overgrep når der er haugevis med menn der?

Hvorfor ikke la gutten din ha med en kamerat, det blir enda artigere å bade og de ser etter hverandre i garderoben?

Eldste datteren min fikk begynne å dra "alene" - dvs SAMMEN MED VENNINNER - i Husebybadet da hun fylte 9 år i sommer. Da hadde hun svømt i 3 år, og for to uker siden svømte hun 1000 meteren...

Men vi er ofte og bader både der og i Pirbadet alle sammen :-) Mamma alltid alene med tre småjenter (pluss evt venninner), har aldri tenkt over hvor heldig det er å ha jenter på den måten :-)

Men... overgrep når der er haugevis med menn der?

Hvorfor ikke la gutten din ha med en kamerat, det blir enda artigere å bade og de ser etter hverandre i garderoben?

Eldste datteren min fikk begynne å dra "alene" - dvs SAMMEN MED VENNINNER - i Husebybadet da hun fylte 9 år i sommer. Da hadde hun svømt i 3 år, og for to uker siden svømte hun 1000 meteren...

Men vi er ofte og bader både der og i Pirbadet alle sammen :-) Mamma alltid alene med tre småjenter (pluss evt venninner), har aldri tenkt over hvor heldig det er å ha jenter på den måten :-)

Det er stor forskjell på en 9-åring og en 7-åring da...

Og i Pirvadet må man være minst 10 år for å komme inn uten en svømmedyktig voksen.

Det er stor forskjell på en 9-åring og en 7-åring da...

Og i Pirvadet må man være minst 10 år for å komme inn uten en svømmedyktig voksen.

Men må man være over 10 år for å være i GARDEROBEN uten voksne? Jeg tenkte at dere kunne møtes i svømmehallen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...