Gå til innhold

Det nærmer seg termin

Anbefalte innlegg

mamma til jonathan k

Nå er det snart tre måneder siden jeg mistet min lille Jonathan. Det går ikke en eneste dag uten jeg tenker på han, og jeg går på graven hans så ofte jeg kan for å brenne lys. Syns det har blitt vanskeligere å snakke om han nå også uten å begynne å gråte, men kanskje det er fordi nå begynner det å gå opp for meg at det virkelig har skjedd. På lørdag som kommer har jeg egentlig termin, så jeg lurer på hvordan den dagen blir.. I morgen er det termin datoen som jeg fikk hos legen før ultralyden flyttet den 4 dager fram.

Alle datoene kommer til å være printet i hode mitt resten av livet...

Men det går heldigvis bedre og bedre for hver dag, har begynt litt i jobb og nå slik at jeg har noe å gjøre på. Begynte på jobb den dagen jeg egentlig skulle gått ut i permisjon, er litt rart å tenke på hvordan ting plutselig blir så forandret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206196-det-n%C3%A6rmer-seg-termin/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei der.

Har tenkt masse på dere i det siste og lurt på hvordan det går med dere....

Du har gått gjennom noen tøffe dager den siste mnd.Det vil alltid komme merkedager men de første var de verste syntes hvertfall jeg.

Nå nærmer det seg jo jul og det kjennes vel??

Trives dere på vestlandet? Du har jo begjynt å arbeide,går det bra?

Selv om vi ikke kjente hverandre tenker jeg på dere hver gang jeg går forbi huset i gata.

Hils så masse til mann og barn.

Stor klem fra meg.........

• 2 uker senere...
mamma til jonathan k

Hei der.

Har tenkt masse på dere i det siste og lurt på hvordan det går med dere....

Du har gått gjennom noen tøffe dager den siste mnd.Det vil alltid komme merkedager men de første var de verste syntes hvertfall jeg.

Nå nærmer det seg jo jul og det kjennes vel??

Trives dere på vestlandet? Du har jo begjynt å arbeide,går det bra?

Selv om vi ikke kjente hverandre tenker jeg på dere hver gang jeg går forbi huset i gata.

Hils så masse til mann og barn.

Stor klem fra meg.........

Hei igjen!

Termindagen ble tøffere en jeg hadde trudd, og det var ekstra tøft å gå på graven den dagen.

Merker at det er tøft nå tiden før jul, klarer liksom ikkje komme skikkelig i julestemning å kjøpe julegaver og pynte til jul. Men julen kommer vel for det.

Vi har begynt i sorggruppe på sykehuset og har vært der 3 ganger nå. Synes det er veldig godt å få snakke med folk som har vært i nokså lik situasjon som oss. Det er godt å få snakke om det som har skjedd å høre at det er normalt det vi har tenkt og hatt det.

Vi har fått det fint på Vestlandet selv om været er dårligere, godt å være i nærheten av graven til Jonathan også. Har begynt i jobb der eg jobbet før eg flyttet. Syns det er godt at de kjenner til det vi har vært igjennom også.

Ellers så savner vi Mandal også, så vi skal prøve å komme ned så ofte vi kan. Daniel savner også Mandal og leke kameratene sine. Men han har fått det fint i barnehagen og som han har begynt i.

Eg tenker ofte på deg og som er "alene" med sorgen i disse tider. Eg håper du har det fint!

Håper vi snakkes igjen en gang når vi er i byen!

Vil ønske deg og dine en god jul og et godt nyttår!

Hei igjen!

Termindagen ble tøffere en jeg hadde trudd, og det var ekstra tøft å gå på graven den dagen.

Merker at det er tøft nå tiden før jul, klarer liksom ikkje komme skikkelig i julestemning å kjøpe julegaver og pynte til jul. Men julen kommer vel for det.

Vi har begynt i sorggruppe på sykehuset og har vært der 3 ganger nå. Synes det er veldig godt å få snakke med folk som har vært i nokså lik situasjon som oss. Det er godt å få snakke om det som har skjedd å høre at det er normalt det vi har tenkt og hatt det.

Vi har fått det fint på Vestlandet selv om været er dårligere, godt å være i nærheten av graven til Jonathan også. Har begynt i jobb der eg jobbet før eg flyttet. Syns det er godt at de kjenner til det vi har vært igjennom også.

Ellers så savner vi Mandal også, så vi skal prøve å komme ned så ofte vi kan. Daniel savner også Mandal og leke kameratene sine. Men han har fått det fint i barnehagen og som han har begynt i.

Eg tenker ofte på deg og som er "alene" med sorgen i disse tider. Eg håper du har det fint!

Håper vi snakkes igjen en gang når vi er i byen!

Vil ønske deg og dine en god jul og et godt nyttår!

Hei.

Så bra å høre at dere har kommet inn i en sorggruppe. Jeg selv kom ikke inn i en slik før etter 5 år...Kunne ønsket at tilbudet var der for meg da jeg mistet min prinsesse.

Julen er spesiell selv om det er 6,5 år siden. Har enda ikke vært på graven å pyntet til jul,sliter med dårlig samvittighet for det. Må klare det i morra

Hei.

Så bra å høre at dere har kommet inn i en sorggruppe. Jeg selv kom ikke inn i en slik før etter 5 år...Kunne ønsket at tilbudet var der for meg da jeg mistet min prinsesse.

Julen er spesiell selv om det er 6,5 år siden. Har enda ikke vært på graven å pyntet til jul,sliter med dårlig samvittighet for det. Må klare det i morra

oops. fikk sendt før jeg var ferdig.

Hverfall godt å høre at dere trives og at du har begynt å arbeide.

Ønsker deg og dine en God Jul og et Godt Nyttår. Snakkes når dere er nedover engang. Bare å komme inn på en kopp te vet du :)

Klem Linda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...