Gå til innhold

hva skjer på en "hemorroide-undersøkelse"?

Anbefalte innlegg

Gjest hemorroida

(hvis man kan kalle det det). Jeg har altså noe jeg tror er hemorroider og skal til gynekolog for å undersøke om det er det det er. Hva kan jeg forvente sjer på denne undersøkelsen? Har ikke videre lyst.. (Og skjønner heller ikke hvorfor jeg ble henvist til en gyn.?)

Fortsetter under...

De kommer muligens til å sjekke om du har innvendige også, om tarmen er som den skal et stykke oppover. De fører da en slange inn i tarmen og pumper litt luft inn. Nei, det er ikke godt!

Jeg var ikke hos gynekolog da jeg fikk det sjekket, er ikke sikker på hva slags lege han var, men han var ikke gynekolog.

I alle fall endte hele timen med at vi fikk latterkrampe begge to... :o) (neida, jeg slapp ikke en brakfjert etterpå!)

Gjest hemorroida

De kommer muligens til å sjekke om du har innvendige også, om tarmen er som den skal et stykke oppover. De fører da en slange inn i tarmen og pumper litt luft inn. Nei, det er ikke godt!

Jeg var ikke hos gynekolog da jeg fikk det sjekket, er ikke sikker på hva slags lege han var, men han var ikke gynekolog.

I alle fall endte hele timen med at vi fikk latterkrampe begge to... :o) (neida, jeg slapp ikke en brakfjert etterpå!)

Å fy da. Tror jeg avbestiller timen :) Og hva så hvis man har innvendige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...