Gå til innhold

FU: Har du en fetish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner å ha en fetish som gjør at jeg går helt bananas. Jeg har liksom ingen ordentlig fetish, bare ting jeg liker bedre enn andre, så som;

-Små føtter

-Lugg

-Kort hår

-Genser

Det er sikkert noe mere når jeg får tenkt meg om, men jeg må tenke på det sier jo noen om "alvorlighetsgraden".

Sheila har langt hår uten lugg, men hun har str. 34-35 i sko.

Har du en fetish?

Skrevet

"Har du en fetish?"

Muligens. Men ikke noe som egner seg i denne tråden :-)

"................................"

Skrevet

Tenner du på lugg og gensere?

Vet ikke hva jeg skal si. Jeg HATER tynne topper med ruglete bh under, mens ei søt ei i genser får min øyeblikkelige oppmerksomhet. Jeg _liker_ gensere uten at det gir meg beiner.

Det samme gjelder for pannelugg. Heller med enn uten.

Skrevet

Ikke noen seksuell fetish, men noe jeg har "dilla" på liksom. Jeg bare elsker neser! Ikke hvilke neser som helst, men enkelte spesielle neser. Jeg oppdaget det først da jeg fikk en hund som liten. Den der bløte lille fuktige nesa, jeg bare måtte klå på den! Gjør det fortsatt, bikkja hater meg... Jeg er voksen og har barn nå, og barna får gjennomgå et par nesesusser eller ti, pr. dag. Katteneser er også herlig.

En annen "fetish" er kviser, eller hudormer, kun på mannen min da. Det er æsj på andre. *klemme, klemme*!

Skrevet

"Har du en fetish?"

Muligens. Men ikke noe som egner seg i denne tråden :-)

Hundetåfis om morgenen. Jeg koser meg med å sniffe på potene til bikkja. Mmmmm lukter godt!

Skrevet

Jeg svarer likt som Prozak, jeg har noen fetisher men de egner seg nok ikke her :)

Skrevet

Hundetåfis om morgenen. Jeg koser meg med å sniffe på potene til bikkja. Mmmmm lukter godt!

Det er i det minste bedre enn mennesketåfis :-)

Skrevet

Det er i det minste bedre enn mennesketåfis :-)

Kan ikke sammenliknes. Hundetåfis er rund og aromatisk!

Skrevet

Kan ikke sammenliknes. Hundetåfis er rund og aromatisk!

Mulig det. Har ikke hatt hund på så mange år at jeg ikke husker lukten lenger :-)

"...................................."

Skrevet

Lange negler - pene, tekkelige og lakkerte ;) - på meg selv, that is.

Skrevet

Jeppesen. ;o)

Tilstår glatt at jeg ble _meget_ fornøyd da jeg oppdaget at kjæresten innimellom brukte uniform (ikke sporveien akkurat da...!) på jobben.... *Sikle* Nå har jeg ikke sett ham i uniformen annet enn på bilde og ettersom han har byttet jobb vil jeg vel aldri få se ham i den heller, men bare tanken... ;o)

Han synes det veldig morsomt og om vi ser en film hender det han erter meg:"Var stilig den uniformen der?" ;o)

Skrevet

Lange negler - pene, tekkelige og lakkerte ;) - på meg selv, that is.

Den fetishen har jeg også akkurat i dag - bare se på neglelakktråden. :)

Skrevet

Jeppesen. ;o)

Tilstår glatt at jeg ble _meget_ fornøyd da jeg oppdaget at kjæresten innimellom brukte uniform (ikke sporveien akkurat da...!) på jobben.... *Sikle* Nå har jeg ikke sett ham i uniformen annet enn på bilde og ettersom han har byttet jobb vil jeg vel aldri få se ham i den heller, men bare tanken... ;o)

Han synes det veldig morsomt og om vi ser en film hender det han erter meg:"Var stilig den uniformen der?" ;o)

"Tilstår glatt at jeg ble _meget_ fornøyd da jeg oppdaget at kjæresten innimellom brukte uniform"

Jobber ikke han på plattform, da? Der går det vel mest i kjeledress? :-)

"..................................."

Gjest kroppogsjel
Skrevet

personlig har jeg ingen klar seksuell festisj. Men da jeg jobbet som stuepike, merket jeg at uniformen min tiltrakk seg maaaaange lange blikk. Så uniformer tror jeg er noe mange liker :-)

Skrevet

Nei, jeg har nok ingen fetiher. Bare fobier.

Eller... jeg tror kanskje jeg har en rumpefetish. Er veldig glad i rumper.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si. Jeg HATER tynne topper med ruglete bh under, mens ei søt ei i genser får min øyeblikkelige oppmerksomhet. Jeg _liker_ gensere uten at det gir meg beiner.

Det samme gjelder for pannelugg. Heller med enn uten.

Jaja, hver sin smak =) Mine fetisjer er langt mindre uskyldige enn dine, så skal spare dol for de =)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ingen ordentelige jeg heller, men liker godt fine armer. Det er viktig. Og pen munn. Og snertne, faste rumper. Men hvem gjør ikke, så det var vel egentlig ikke særlig spennende..;-)

Også liker jeg litt tatoveringer og pynt, uansett hvor mye det regnes som blodharry av mange, so be it, jeg synes det er kult. Og flate mager. Jeg er litt vektnazi, jeg tenner ikke på feite menn, korrekt eller ikke korrekt.

Men ingen ordentelige, juicy, fetisher, nope.

Men, når jeg tenker meg om..noen menn røyker på en litt sexy måte..Teller det? litt? ;-)

Skrevet

Jeg har ingen ordentelige jeg heller, men liker godt fine armer. Det er viktig. Og pen munn. Og snertne, faste rumper. Men hvem gjør ikke, så det var vel egentlig ikke særlig spennende..;-)

Også liker jeg litt tatoveringer og pynt, uansett hvor mye det regnes som blodharry av mange, so be it, jeg synes det er kult. Og flate mager. Jeg er litt vektnazi, jeg tenner ikke på feite menn, korrekt eller ikke korrekt.

Men ingen ordentelige, juicy, fetisher, nope.

Men, når jeg tenker meg om..noen menn røyker på en litt sexy måte..Teller det? litt? ;-)

Åh. Jeg liker din type menn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...