Gå til innhold

FU: Har du en fetish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Tilstår glatt at jeg ble _meget_ fornøyd da jeg oppdaget at kjæresten innimellom brukte uniform"

Jobber ikke han på plattform, da? Der går det vel mest i kjeledress? :-)

"..................................."

Kjeledress er ursexy!

Skrevet

"Tilstår glatt at jeg ble _meget_ fornøyd da jeg oppdaget at kjæresten innimellom brukte uniform"

Jobber ikke han på plattform, da? Der går det vel mest i kjeledress? :-)

Plattform!? Neida. :o) Da jeg møtte ham jobbet han på cruisebåt... Mmmm...

Skrevet

Kjeledress er ursexy!

En arbeidssvett mann i kjeledress og glimt i øyet kan være realt sexy det... ;o)

Gjest Sånn var det med den saken
Skrevet

Jeg har iallefall en antifetish! Eller flere. Total avtenning for meg er rødhåra gutter med blek hud. Særlig hvis de viser kroppen. Æsj. Ala Riise... Og så kan jeg ikke fordra magre gutter heller.

Skrevet

En arbeidssvett mann i kjeledress og glimt i øyet kan være realt sexy det... ;o)

Har det tørna for dere? hehe

Skrevet

Liker menn som tar i et tak vi vettø. ;o) En real arbeidskar!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

godt det ikke bare var jeg som trodde det:)

Skrevet

Kjeledress er ursexy!

Da har du ikke sett kjeledressen min :-)

Skrevet

Nei, heldigvis.

Det høres slitsomt ut at lyster og begjær er kanalisert mot en viss type objekter bortimot alene, og at objektet i sin fetisj-form må/bør være tilstede for at tenningen skal bli interessant nok.

Dessuten er det jo litt sørgelig at fetisjisten ikke 'ser' subjektet.

Skrevet

Har vel en ting for mannfolk i arbeidsbukser.. Sånne blåbukser.. :)

Skrevet

Jeg har ingen ordentelige jeg heller, men liker godt fine armer. Det er viktig. Og pen munn. Og snertne, faste rumper. Men hvem gjør ikke, så det var vel egentlig ikke særlig spennende..;-)

Også liker jeg litt tatoveringer og pynt, uansett hvor mye det regnes som blodharry av mange, so be it, jeg synes det er kult. Og flate mager. Jeg er litt vektnazi, jeg tenner ikke på feite menn, korrekt eller ikke korrekt.

Men ingen ordentelige, juicy, fetisher, nope.

Men, når jeg tenker meg om..noen menn røyker på en litt sexy måte..Teller det? litt? ;-)

"Og flate mager. Jeg er litt vektnazi, jeg tenner ikke på feite menn, korrekt eller ikke korrekt."

Den der tar jeg deg i handa på!

Men jeg drar den gjerne litt langt siden jeg har en greie for krave- og hoftebein i tillegg :)

Skrevet

Nja.. Preferanser og fasinasjoner vil jeg kalle det mer enn fetisjer. Og det holder jeg klokelig kjeft om.

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...