Gå til innhold

Hei alle Colombiaventere....eller dere som er ferdig med venting....

Anbefalte innlegg

Fyren1365380423

11/ 11 var det 2 år siden vi fikk lillemor i armene våre i Bogota...gjett om tiden går!!!

Nå er ho 2 1/2 år....og feira dagen med å dele ut kakedamer til alle på gruppa si i barnehagen!!!Ei stollt jente med ei enda mer stollt mamma!!Storebror er blitt 5 år...og venter allerede på jul....Kjenner " suget" ettr venting og forventning når jeg leser innleggene her...man glemmer fort hvor ille dat var å vente når barna er i mammas og pappas fang!!! Dere...: Vi er verdens heldigste...som opplever det under det er å få disse Colombiaskattene...som vi har venta og " trøøøøkkkt ut"med noen merkelige veer...med påfølgende kaos og ammetåke!!!Jeg ville ikke bytte med noen!

Lykke til videre alle sammen!!!

DU er kanskje verdens heldigste sammen med meg???

Eller hva Caline?????

Fortsetter under...

helige er vi......så utrolig heldige.....Men....jeg må jo også si at du er ganske heldig som slipper vente"trøkket" om dagen....er litt usikker på om du hadde taklet dagens ventetider....thi hi....Tror det å vente på mine vegner er nok på dine vegner...eller???

Ha en fin dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...