Gå til innhold

Dukke - hva kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Gjest mest naturtro

Hei

Ønsker å kjøpe en flott dukke til datteren min til jul. Har lest i mange reklamer som har kommet gjennom året, men har glemt nå hva som finnes og hva jeg skal velge har jeg overhode ikke tatt stilling til. Jeg ønsker en dukke som kan være litt "naturtro" og gjerne kan røre litt på seg, pludre litt og kanskje drikke og sove, men hva finnes der ute?

Ser at det er kommet et blad fra BR - om en dukke til kr 249,50 som har en dukke som heter Newborn Baby. Den er 38 cm og gjør en del av dette. Men hvor naturtro den er, vet jeg ikke. Ikke sikkert at det er så nøye heller. Selv lekte jeg med dukke som bare hadde sove-øyne, og det var jo veldig morro det også.

Passer veldig fint å kjøpe slik dukke nå, siden vi også venter en bror/søster. Tenkte jenta ville bli kry av å ha sin egen lille baby å stelle og passe på?

Hvilket utstyr kjøper dere da? Har jo så mye fint nå av bilstol, huske, lekestativ, stellekomoder, seng og mye som er så søtt at jeg får lyst å kjøpe alt sammen. Men det er jo begrenset hva man trenger vil jeg tro? Hva har dere kjøpt og hva setter barna mest pris på?

Håper at noen vil svare meg på dette.

Klem fra to som ønsker seg dukke!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206298-dukke-hva-kj%C3%B8per-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lille Frø har en baby som ligner veldig på Baby Born, men var rimeligere. Dessverre (?) er hun overhode ingen dukkemamma! :o) Hun leker svært lite med dukken og dukkevognen, hun er mer typen til å drive med puslespill og sånt ser det ut til.

Men dukken er fin! :o)

Mer glitter og stas og krone med "diamanter" var vel det som fenget for frøkna i "prinsessealderen". :o)

Pluss at det er masse fine lydeffekter i den :o).

Snuppa vår fikk Mirakel babyen ifjor til jul, nå i sommer kjøpte hun seg Prinsesse Alexia dukken for feriepengene sine :o). I tillegg har hun baby born dukken etter storesøster.

Hun leker veldig mye med alle dukkene sine.

Gjest mest naturtro

Pluss at det er masse fine lydeffekter i den :o).

Snuppa vår fikk Mirakel babyen ifjor til jul, nå i sommer kjøpte hun seg Prinsesse Alexia dukken for feriepengene sine :o). I tillegg har hun baby born dukken etter storesøster.

Hun leker veldig mye med alle dukkene sine.

Syns nesten det var for mye lyd og musikk (nokså uvanlig med musikk hos babyer da!).

Var og såg på den i butikken idag. Ikke overbevist, men liker jentene den er jo det det viktigste.

Syns nesten det var for mye lyd og musikk (nokså uvanlig med musikk hos babyer da!).

Var og såg på den i butikken idag. Ikke overbevist, men liker jentene den er jo det det viktigste.

Gjett om det er stas da når lydene kommer og "diamantene" i lua blinker i alle de fine fargene :o).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...