latinomama Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Egentlig skulle jeg sittet og skrevet ferdig min oppgave i forskningsmetode, men av en eller annen grunn så går tankene mine til Colombia og året 2003. På denne tiden da hadde vi avskrevet å få vårt andre barn før jul. Lite ante vi da at telefonen skulle ringe en mandag morgen kl. 7.45, 25 november med beskjed om verdens deiligste lille gutt. Lillemann er nå blitt over to år gammel og er sammen med sin storebror familiens skatter. Etter lille manns ankomst lovte jeg meg selv at jeg skulle aldri utsette meg for den mentale belastningen det er å vente et adoptivbarn en gang til....... Så feil kan man ta. Her er jeg igjen, og i ferd med å klargjøre dokumenter for Colombia en tredje gang. Like spent som før. Hvem er du som venter i den andre enden? Vet du hvor mye jeg gleder meg til å bli kjent med akkurat deg? Det er fortsatt langt frem, og jeg skal prøve om jeg kan kose meg med tanken om det som skal skje. Jeg vet jo at jeg venter på noe helt fantastisk. En ny liten datter eller sønn. God natt alle ventere. klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206299-tanker-i-natten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mattias1365380379 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei! Ja, aldri si aldri (-: Husker ikke om du sa det på toget forleden, men er papirene deres til oversettelse nå? (så du skrev her at du var i gang med papirinnsamling) Våre papirer er sendt nå, så da er det bare å vente på at de kommer i retur. Håper vi er i mål før jul!!! Vi kommer nok til å ligge ganske likt, så vi får hjelpe hverandre å holde motet oppe, for jeg tipper ventetiden i Colombia dessverre ikke kommer til å gå så mye ned )-: Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206299-tanker-i-natten/#findComment-1483307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
latinomama Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hei! Ja, aldri si aldri (-: Husker ikke om du sa det på toget forleden, men er papirene deres til oversettelse nå? (så du skrev her at du var i gang med papirinnsamling) Våre papirer er sendt nå, så da er det bare å vente på at de kommer i retur. Håper vi er i mål før jul!!! Vi kommer nok til å ligge ganske likt, så vi får hjelpe hverandre å holde motet oppe, for jeg tipper ventetiden i Colombia dessverre ikke kommer til å gå så mye ned )-: Klem fra Papirer er ferdig oversatt og sendt i retur til meg fra AF. Våre venner skal nå få anbefalingene sine undertegnet og noterialbekreftet. Regner med å sende komplett sett med dokumenter ferdig fra oss i slutten av uka. forhåpentligvis vil papirene være i Colombia før jul. Ja vi får holde sammen i ventetiden Mattias, den kan bli laaaang, ser det ut som. Vi snakkes, klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206299-tanker-i-natten/#findComment-1483883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.