Gå til innhold

Hvilken seng skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'

Vi vil kjøpe en ny seng i julegave til jenta vår, snart 2 år. Men, jeg vil gjerne ha tips på bra seng for et litet barn. Det trenger ikke å være noen "fancy" seng, men en som er stabil nok til å klare litt lek og hopping.. Og den må holde for en forelder som vil ligge og kose i sengen før sovetid.

Kjempefint hvis dere kan gi meg forslag på bra seng! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206336-hvilken-seng-skal-jeg-kj%C3%B8pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HENSVIK fra IKEA til kr 760,00 inkl sengehest. Den tar mindre plass enn voksen størrelse. Altså mer plass til andre ting. Men nok plass for en voksen til å krølle seg sammen og kose en liten stundt.

Siden den har "vegger" på tre sider slipper man at alt mulig små dill ramler ned på gulvet på innsiden av sengen. Vent til hun blir litt større! Fargen lar seg kombinere med det meste etter som frøkenen forandrer smak.

Den er høy nok til å ha lave trillekasser til leker under. Lett å lage hyggelig sofaseng ut av om dagen.

Her er link:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=63517&langId=-14&parentCats=15567

Og siden dette er en julegave:

God jul!

Litt tidlig, men....

mvh

Nyttårsjenta'

HENSVIK fra IKEA til kr 760,00 inkl sengehest. Den tar mindre plass enn voksen størrelse. Altså mer plass til andre ting. Men nok plass for en voksen til å krølle seg sammen og kose en liten stundt.

Siden den har "vegger" på tre sider slipper man at alt mulig små dill ramler ned på gulvet på innsiden av sengen. Vent til hun blir litt større! Fargen lar seg kombinere med det meste etter som frøkenen forandrer smak.

Den er høy nok til å ha lave trillekasser til leker under. Lett å lage hyggelig sofaseng ut av om dagen.

Her er link:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=63517&langId=-14&parentCats=15567

Og siden dette er en julegave:

God jul!

Litt tidlig, men....

mvh

Ja, den ser jo kjempefin ut. Ikke for stor heller. Praktisk når man kan ha noen lekelåder under også... Er den helt i tre? Det ser nesten ut som "papir" på endene, men det er det vel ikke...? ;o)

GOD JUL til deg også!

Ja, den ser jo kjempefin ut. Ikke for stor heller. Praktisk når man kan ha noen lekelåder under også... Er den helt i tre? Det ser nesten ut som "papir" på endene, men det er det vel ikke...? ;o)

GOD JUL til deg også!

Tror platene i sengeenden er et slags halvgjennomsiktlig, rillete plastmateriale. (Vil nok få mange interiørarkitekter på nakken for den beskrivelsen.)

Har sett sengen i RL. Ganske søt. Virker robust også. Prisen synes jeg er grei. De har passende madrass og laken mm til den.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...