Gå til innhold

NÅ REISER VI !!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

krapyl1365380738

Endelig endelig endelig er det vår tur !!!!

Fredag kl 06:40 reiser vi til Manila for å møte vår kjære sønn! Det er et par foreldre som bare spinner rundt og har en skrekk-blandet-fryd-rus! Men som aller aller mest gleder seg til å reise å hente lille mann hjem i god tid til Jul. Tenk av vi fikk den ALLER STØRSTE JULEGAVEN i år!!!!

Lykke til til alle dere som venter.Håper det kommer en mektig STORM av telefoner i tiden frem til JUL!

pps !

Lykke til med siste reiseforberedelser til dere to som fikk tildeling fra Filippinene i går! God tur når den tid kommer.

Hilsen fra en lykkeruset

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206338-n%C3%A5-reiser-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Manila1365380351

Hei

Hører spent fra dere om siste nytt fra Filippinene, når dere er tilbake igjen!

Vi har nå ventet på Maserlist siden oktober 04. Prøver fortsatt å forberede meg på noe mer ventetid. Men nå har det jo vært flere tildelinger den siste tiden. Så det er et ørlite håp om at ting nå kanskje FORHÅPENTLIGVIS kanskje (det lov å håpe litt) kan gå raskere.

Men nå gleder jeg meg med dere, som snart skal reise.

GOD TUR!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206338-n%C3%A5-reiser-vi/#findComment-1484259
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...