Gå til innhold

Tegnings blødning

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Har noen spørsmål til dere erfarne mødre her inne!!!!

Har nettopp vært på kontroll på sykehuset for jeg hadde blødning idag morges (uke 36+2). Jordmora kalte dette tegningsblødning, jeg hadde litt åpning og var moden. Har hørt om tegnings blødning, men har ikke hatt dette med de 2 andre.

Så nå lurer jeg selvfølgelig på hvor lenge det tok fra dere hadde tegnings blødning til fødselen starta????

Kan ellers nevne at minsten ble født i uke 36+6 og eldste mann kom 10 dager før.

Har noen små rier i ryggen, men jeg håper det kommer noe mer snart!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206358-tegnings-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med 1.mann fikk jeg en liten blødning 5 uker før termin, og han kom litt over termin..

Med nr.2 hadde jeg ikke blødning, tror jeg!

Med nr.3 blødde jeg som en gris fra i halv 5-tida om morgenen den dagen han ble født. Jeg våkna av at jeg skulle på do, og da blødde jeg, han ble født 2 timer etterpå (hadde da hatt rier i 1 time)

På sykehuset fortalte de meg at flergangsfødende ofte kan blø en god stund før fødsel, da man er litt "sårbar" der inne. Det var nok litt i overkant med blod som kom hos meg, men det er vanlig å ha blødninger en god stund før termin/fødsel.

Liten trøst, kanskje, men slik er livet!

Lykke til med fødselen!

Pga. planlagt hjemmefødsel fikk jeg spørmål om jeg tillot innvendig undersøkelse av jordmor.

Hun var nemmelig litt usikker på om hodet var ordentlig festet, hvilket var et must for hjemmefødsel.

Under den forsiktige undersøkelsen begynte jeg å blø en del, og ble sendt rett på sykehuset.

Blødde litt fra og til og tilslutt kaldte de det tegningsblødning.

Sjekken hos jordmor med blødning var på termindagen, barnet kom ut tre dager etterpå på naturlig vis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...