Gjest frustrert netthandler.. Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er det flere her inne som pleier å handle fra Coolkidz? Nå begynner jeg å bli møkklei, for å si det mildt. Vi fik tilbud om 50% på hele ordren i høst en gang og bestilte da ganske mye. Har ventet i snart to måneder på en del varer som jeg har forhåndsbetalt. Når jeg tar kontakt så er det ikke noe svar å få, men nå har visst dama stengt hele sjappa for et par uker.. Er redd hele greia holder på å gå konkurs og at jeg ikke skal få ut varene eller få tilbake pengene mine... Fikk en mail fra tidligere samarbeidspartner i Coolkidz som nå hadde startet egen bedrift, og ut i fra mailen så det ut til at det var masse problemer mellom disse.. Er det bare jeg som har problemer med dem? Og så jeg som har vært så fornøyd med varene deres. Veldig mye fint der... Og nei, skal aldri forskuddsbetale mer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206458-problemer-med-coolkidz/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg mener å huske at jeg for noen dager siden fikk en mail fra dem om at de holdt på med noe omorganisering, men skulle komme "sterkt tilbake"....? Kanskje derfor det går tregt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206458-problemer-med-coolkidz/#findComment-1484497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 har også fått en sånn 50% sak. Har bestillt troll dresser. Men, jeg syntes det hørtes ut som det var fare for konkurs pga mailen fra den tidligere samarbeidspartner, derfor betalte jeg ikke på forhånd med satser på postoppkrav. Pleier som regel å betale på forehånd, men hadde altså litt dårlig magefølelse her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206458-problemer-med-coolkidz/#findComment-1484509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teline Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 har også fått en sånn 50% sak. Har bestillt troll dresser. Men, jeg syntes det hørtes ut som det var fare for konkurs pga mailen fra den tidligere samarbeidspartner, derfor betalte jeg ikke på forhånd med satser på postoppkrav. Pleier som regel å betale på forehånd, men hadde altså litt dårlig magefølelse her. Er det mulig?? Har bestilt og betalt en lue jeg, fikk mail om at det ville ta ca en uke før vi fikk den, har ikke hørt noe (over 2 uker nå), har sendt purremail, ikke hørt noe mer...Hm... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206458-problemer-med-coolkidz/#findComment-1484540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frustrert netthandler.. Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er det mulig?? Har bestilt og betalt en lue jeg, fikk mail om at det ville ta ca en uke før vi fikk den, har ikke hørt noe (over 2 uker nå), har sendt purremail, ikke hørt noe mer...Hm... Jeg bestilte og betalte i september og har bare fått høre at dressene (Troll) ikke er på lager og at det andre jeg bestilte skulle sendes straks (dette var minst tre uker siden..) Det er noe muffens her ja... Kom ganske tydelig fram av den siste samlemail at disse damene ikke var helt gode venner, og da fikk jeg også en dårlig magefølelse... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206458-problemer-med-coolkidz/#findComment-1484609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.