Gå til innhold

Problemer med Coolkidz??

Gjest frustrert netthandler..

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne som pleier å handle fra Coolkidz? Nå begynner jeg å bli møkklei, for å si det mildt. Vi fik tilbud om 50% på hele ordren i høst en gang og bestilte da ganske mye. Har ventet i snart to måneder på en del varer som jeg har forhåndsbetalt. Når jeg tar kontakt så er det ikke noe svar å få, men nå har visst dama stengt hele sjappa for et par uker..

Er redd hele greia holder på å gå konkurs og at jeg ikke skal få ut varene eller få tilbake pengene mine...

Fikk en mail fra tidligere samarbeidspartner i Coolkidz som nå hadde startet egen bedrift, og ut i fra mailen så det ut til at det var masse problemer mellom disse..

Er det bare jeg som har problemer med dem? Og så jeg som har vært så fornøyd med varene deres. Veldig mye fint der...

Og nei, skal aldri forskuddsbetale mer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206458-problemer-med-coolkidz/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har også fått en sånn 50% sak.

Har bestillt troll dresser.

Men, jeg syntes det hørtes ut som det var fare for konkurs pga mailen fra den tidligere samarbeidspartner, derfor betalte jeg ikke på forhånd med satser på postoppkrav. Pleier som regel å betale på forehånd, men hadde altså litt dårlig magefølelse her.

har også fått en sånn 50% sak.

Har bestillt troll dresser.

Men, jeg syntes det hørtes ut som det var fare for konkurs pga mailen fra den tidligere samarbeidspartner, derfor betalte jeg ikke på forhånd med satser på postoppkrav. Pleier som regel å betale på forehånd, men hadde altså litt dårlig magefølelse her.

Er det mulig?? Har bestilt og betalt en lue jeg, fikk mail om at det ville ta ca en uke før vi fikk den, har ikke hørt noe (over 2 uker nå), har sendt purremail, ikke hørt noe mer...Hm...

Er det mulig?? Har bestilt og betalt en lue jeg, fikk mail om at det ville ta ca en uke før vi fikk den, har ikke hørt noe (over 2 uker nå), har sendt purremail, ikke hørt noe mer...Hm...

Jeg bestilte og betalte i september og har bare fått høre at dressene (Troll) ikke er på lager og at det andre jeg bestilte skulle sendes straks (dette var minst tre uker siden..) Det er noe muffens her ja... Kom ganske tydelig fram av den siste samlemail at disse damene ikke var helt gode venner, og da fikk jeg også en dårlig magefølelse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...