Gå til innhold

1 år siden

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25

I dag er det nøyaktig ett år siden jeg sto på badet med bankende hjerte, skjelvende hender og en positiv graviditetstest i hånda. Ett år siden vi duret ned på apoteket for å klage på denne defekte testen. Dette kunne ikke være noe annet enn en produksjonsfeil! Ett år siden jeg sto med positiv test nr 2 i hånda. Hvem kunne tro at livet kunne endre seg så raskt? Bare på noen få sekunder?! Tenk, et lite menneskefrø var inni magen min. Mitt barn! Jeg husker føleøsen som om det var i går. Sjokkert, glad, redd, lykkelig, skremt, forvirret..

Året har gått fort. Det har vært det beste året i hele mitt liv. Tenk, for ett år og en dag siden ante jeg fred og ingen fare, livet var kjedelig og jeg var drittlei jobben. Hvem kunne tro at jeg snart skulle ut i mammaperm? Nå, ett år senere har jeg en skjønn, perfekt datter på snart 4 måneder. En gudegitt gave, og jeg er så takknemlig for at jeg ble plukket ut til å bli mamma. Jeg elsker å være mamma, og jeg elsker den lille dattera mi mer for hver dag som går. Jeg nyter hvert sekund jeg har sammen med henne. Å, lille bolla mi, hva skulle jeg gjort uten deg!

Beklager dette lille utbruddet, men da jeg kikka på kalenderen ble jeg så sentimental.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206460-1-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et herlig innlegg!

Det er utrolig stort å bli mor, og det er helt utrolig å tenke på hvor forandret livet blir- og hvor forandret man blir selv.

Jeg synes det er helt utrolig å tenke på at for 6,5 år siden sto jeg med en positiv test. Etter å ha prøvd i 3 år!

Nå sitter jeg her og er trebarnsmor!!! Hvordan har det egentlig skjedd???

JEg er også utrolig takknemlig for denne sjansen, og jeg håper jeg er tittelen "mor" verdig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206460-1-%C3%A5r-siden/#findComment-1484760
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...