Gå til innhold

Shampoo til 2-åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bruker SebaMed til våre, og synes den er bra.

Vi brukte også SebaMed en god stund. Synes den lukter så godt :-)

Etter en tid kom det fram i en eller annen undersøkelse at denne ikke var trygg for skadelige stoffer, så da slutta vi å bruke den... Kan ikke huske helt hvilke stoffer det var snakk om.... Men shampoen var god!

Annonse

Vi brukte også SebaMed en god stund. Synes den lukter så godt :-)

Etter en tid kom det fram i en eller annen undersøkelse at denne ikke var trygg for skadelige stoffer, så da slutta vi å bruke den... Kan ikke huske helt hvilke stoffer det var snakk om.... Men shampoen var god!

Mener du det? Vi droppet Natusan av samme grunn, og jeg mente å ha lest at SebaMed var av de "trygge" man kunne bruke, altså uten skadelige stoffer.

Hm.

Mener du det? Vi droppet Natusan av samme grunn, og jeg mente å ha lest at SebaMed var av de "trygge" man kunne bruke, altså uten skadelige stoffer.

Hm.

Så vidt jeg husker var det to ulike undersøkelser der den ene viste at SebaMed var trygg, mens den andre var negativ til SebaMed. Natusan kom uansett dårligst ut i begge undersøkelsene...

Tror jeg må prøve å lete litt rundt på nettet for å finne undersøkelsen...

Hm.

Jeg sjekka litt rundt på nettet nå og det eneste jeg fant var denne her:

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=1583

Jeg tror det er et par års tid siden jeg leste negative ting om SebaMed sin shampo. Som det ser ut nå så har de ryddet opp i dette og fjernet evt skadelige stoffer! Ellers ser jeg også at det blir en ny test av slike produkter i 2005. Mulig denne ikke er offentliggjort ennå?

Uansett ser det ut som man trygt kan bruke SebaMed nå:-)

Jeg sjekka litt rundt på nettet nå og det eneste jeg fant var denne her:

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=1583

Jeg tror det er et par års tid siden jeg leste negative ting om SebaMed sin shampo. Som det ser ut nå så har de ryddet opp i dette og fjernet evt skadelige stoffer! Ellers ser jeg også at det blir en ny test av slike produkter i 2005. Mulig denne ikke er offentliggjort ennå?

Uansett ser det ut som man trygt kan bruke SebaMed nå:-)

Ok, takk :o)

Var hos frisøren med Snuppa (5 år) i går og hun lurte på hvilken shampoo jeg bruker på henne. Da jeg sa at jeg bruker en vanlig shampoo (Dove, Pantene o.l.) og så en spraybalsam sa hun at det var helt flott. Det var ikek nødvendig med noen spesielt milde shampooer, også barns hår trenger pleiestoffene i vanlige shampooer.

Var hos frisøren med Snuppa (5 år) i går og hun lurte på hvilken shampoo jeg bruker på henne. Da jeg sa at jeg bruker en vanlig shampoo (Dove, Pantene o.l.) og så en spraybalsam sa hun at det var helt flott. Det var ikek nødvendig med noen spesielt milde shampooer, også barns hår trenger pleiestoffene i vanlige shampooer.

Viktigste grunnen til at vi bruker babyshampoo på våre barn (som ikke er babyer lenger), er at den ikke svir i øynene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...