Gå til innhold

Hvilket skimerke - og er smørefrie best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke kjøp smørefrie. Kjøp heller en koffert med skismøring.

Smørefrie "kladder" fælt på mildt føre, og har ikke veldig god gli, det er iallfall min erfaring. Fischer er et godt merke, med god gli.

Når det gjelder forskjell på pris, tror jeg fischer er dyrere enn Åsnes pga. sitt utenlandske og anerkjente merke.

Vi kjøpte Åsnes Snømann etter anbefaling fra andre samt beste resultat i en test av barneski. Husker ikke helt hvor det var jeg leste testen, men jeg hang meg veldig opp i testresultatet og var ikke til å rokke da ski skulle kjøpes i fjor. *s*

Vi kjøpte Åsnes Snømann etter anbefaling fra andre samt beste resultat i en test av barneski. Husker ikke helt hvor det var jeg leste testen, men jeg hang meg veldig opp i testresultatet og var ikke til å rokke da ski skulle kjøpes i fjor. *s*

Kjøpte du smørefrie eller ikke? Hvis du ikke kjøpte smørefrie, sitter skismøringen godt fast på sålen? Mener å ha lest at de ikke er så lette å smøre som f.eks. Fischer.

Kjøpte du smørefrie eller ikke? Hvis du ikke kjøpte smørefrie, sitter skismøringen godt fast på sålen? Mener å ha lest at de ikke er så lette å smøre som f.eks. Fischer.

Husker ikke. :o) Men jeg TROR, uten å være 100% sikker, at vi kjøpte smørefrie.

Får ikke sjekka det nå heller for skiene står hos mamma.

Annonse

Vi kjøpte i fjor Fischer ski til vår 6 åring. Før dette hadde vi Madshus. Fornøyd med begge skiene vi, og vi går forholdsvis mye på ski på vinteren.

Mitt råd er å _ikke_ kjøpe smørefrie. De har ikke god gli verken på flate eller i bakker.

Da er det god investering i å bruke et par ekstra minutter på å smøre skiene til barna. Jeg tror det gir mer skiglede :-)

Lykke til, og JIPPI...nå er skisesongen her snart :0)

Vi hadde smørefrie til vår datter da hun begynte på skikurs. Hadde fått skiene av besteforeldrene i julegave, og de i butikken anbefalte smørefrie. Skiforeningen derimot - de okket og stønnet og var oppgitt over alle butikkene som anbefalte disse. Dette bla pga barnas lette vekt som ikke klarer å utnytte potensialet i de smørefrie skiene - vi endte derfor opp med å smøre de smørefrie skiene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...