Gå til innhold

Nusseleken i barnehagen

Anbefalte innlegg

Gjest liker det ikke helt

Sønnen min på¨4 år kom fra barnehagen og fortalte at han og en kamerat og 3 jenter leker nusseleken på barnehagen.Hva gjør dere da?,spurte jeg.Da nusser vi jentene svarte han og viste meg at de kyset hverandre på munnen.Veit ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette.Det er sikkert bare uskyldig lek men...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206492-nusseleken-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Det er helt vanlig det. Går fort over igjen også, ;)

Sønnen (snart 4) min fortalte at de største jentene på avdelingen ofte var med de minste guttene på badet, for å be de dra ned buksa slik at de fikk se tissen deres. Og guttene ble jo med de, dette var i fjor høst, og det varte ikke lenge at dette holdt på.

Annonse

Det er helt normalt. Storesøster og to andre jenter (5 år) driver og tuller med gutta og skal kysse dem. Virker ikke som gutta vil bli kysset da... Men jeg ville ikke brydd meg med det, her har vi også oversett lek med kjønnsorganer som de hadde en periode med også.

Dette gjorde de i bhg til gutten min også. Jentene fløy rundt som gale.

Men, når gutta sier i fra om at nok er nok, bør personalet ta affære. Min gutt fikk nok, og jentene hørte ikke etter. Personalet forklarte da at når man ikke vil være med på leken, så må man respektere dette. Dette syntes min gutt var ok!

Ellers er det vel ingen grunn til å mislike dette? Helt naturlig!

Gjest Persille

Jeg har alltid ment at guttelus er et langt større problem.

mvh

Jeg er også helt enig i det!

På den andre siden burde vi som jenteforeldre kanskje være glad for guttelusen? Den holder dem jo på avstand en stund i hvertfall... Faren hennes er hvertfall glad for det - han bekymrer seg allerede :)

Annonse

Jeg er også helt enig i det!

På den andre siden burde vi som jenteforeldre kanskje være glad for guttelusen? Den holder dem jo på avstand en stund i hvertfall... Faren hennes er hvertfall glad for det - han bekymrer seg allerede :)

;-)

Ha en fin dag!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...