Gå til innhold

Reise på jobb når barnet er sykt? haster litt

Anbefalte innlegg

Gjest er litt usikker her

Gutten min på 8 måneder har litt feber idag (38,2 ca), hoster litt (litt bjeffende hostet) og er litt hes. Pappan kommer hjem når jeg skal på jobb i ettermiddag. Bør jeg holde meg hjemme? Veldig usikker...Hva ville dere gjort. Ønsker svar fort! Ammer, men han får annen mat itilleg..

Fortsetter under...

Litt feber, hes og hoste, pappa'n er hjemme; jeg hadde dratt på jobb.

Takk for svaret:) Du hadde ikk hatt noen betenkligheter siden han kun er 8 mnd...? Skal ikke være borte hele tiden da,..men rart med det der , føler meg vel litt uerstattelig....

Annonse

Ser egentlig ikke problemstillinge? Så lenge pappa'n kommer hjem kan vel du dra???

Føler meg dum nå...skjønner jo at han også er i stand til dette, men så er det det da, at gutten er såpass liten (snart 8 mnd), og at han er vant med å få pupp, særlg når han trenger trøst...

Takk for svaret:) Du hadde ikk hatt noen betenkligheter siden han kun er 8 mnd...? Skal ikke være borte hele tiden da,..men rart med det der , føler meg vel litt uerstattelig....

Her i huset var pappaen hjemme 4 dager i uka fra vesla var 5 mnd. Jeg var da på jobb.

Gjest hello you

Føler meg dum nå...skjønner jo at han også er i stand til dette, men så er det det da, at gutten er såpass liten (snart 8 mnd), og at han er vant med å få pupp, særlg når han trenger trøst...

Gå nå på jobb! Faren kan da ta seg av barnet.

Om du bruker puppen til trøst gjør du deg selv en bjørnetjeneste.

Annonse

Gå på jobb med god samvittighet. De små klarer seg fint uten mamma selvom de er litt småpjuske. Det lønner seg i lengden at ungene er like happy med mamma eller pappa når de er sjuke.

(og det er ingenting så vanvittig irriterende for kolleger når noen er borte fra jobb fordi ungen er småsjuk, og de VEIT at den andre forelderen også er hjemme, eller at den faste barnevakten er tilgjengelig - jeg jobber også om ettermiddagene..)

Jeg skjønner det. Men det går helt sikkert bra. Pump deg så pappa'n har litt melk å gi. Ellers regner jeg med at poden spiser litt vanlig mat når han har blitt så stor som 8 mnd.

Sjansen er stor for at far og barn kommer til å storkose seg alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...