fresh air Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hei! Jeg har daglig vært inne og lest på forumet her, og fant plutselig ut at jeg ville være med å delta i alle de interessante samtalene! Jeg er verdens heldigste mamma til to små gutter fra Korea. 0 Siter
flora Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hei og velkommen hit! Alltid hyggelig med nye. Selv har jeg en gutt på snart 4 år fra Colombia, og vi venter nå på nr 2 derfra! 0 Siter
korea06 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Velkommen!! :)Så koselig å se flere koreaadoptanter!! Vi er i ventefasen på tildeling Klem 0 Siter
fillolin Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Så fint at du våget deg frampå - velkommen! Vi "snakkes"! 0 Siter
bangkok Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hei og velkommen hit! Alltid hyggelig med nye. Selv har jeg en gutt på snart 4 år fra Colombia, og vi venter nå på nr 2 derfra! Velkommen skal du være, det er alltid hyggelig med nye folk her inne :-) Selv har jeg vært "bruker" av dette forumet i snart 6 år, så tiden går :-) Den første tiden var jeg helt avhengig, men med to aktive Thai gutter i huset, så blir det ikke alltid like mye tid lenger. Men jeg å nå følge med litt inni mellom likevel:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.