Gå til innhold

God øyelege i Oslo, uten kjempelang venteliste

Anbefalte innlegg

Hei

Lille venn klager over mye vodt i hodet, det vonde ligger foran i hodet.

Siden vi er en skikkelig brille-familie på min side synes jeg det er naturlig å sjekke synet.

I morgen skal vi til fastlegen for å få en henvisning til øyelege, h*n kan ikke gå til optiker pga alder.

Jeg trenger derfor desperat forslag til en SNILL og grei øyelege som ikke har en kilometer lang venteliste...

Noen som kan hjelpe?

Hilsen

Fortsetter under...

Hei,

Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet er, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan gå til optiker med et lite barn? Søsteren min var med datteren sin på Hanssons synsenter (Operapassasjen) da hun var under 3 år. Det gikk fint det.

Selv har jeg også god erfaring med Oslo øyelegesenter i Sørkedalsveien. Jeg fikk akuttime på to timers varsel med henvisning fra legevakten. Men forhåpentligvis er det ikke så kritisk med ditt barn som det var med meg..

Hei,

Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet er, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan gå til optiker med et lite barn? Søsteren min var med datteren sin på Hanssons synsenter (Operapassasjen) da hun var under 3 år. Det gikk fint det.

Selv har jeg også god erfaring med Oslo øyelegesenter i Sørkedalsveien. Jeg fikk akuttime på to timers varsel med henvisning fra legevakten. Men forhåpentligvis er det ikke så kritisk med ditt barn som det var med meg..

Må man ikke ha vært hos øyelege/lege før man kan gå til optiker med et så lite barn?

mvh

den opprinnelige m&m

Det er lang ventetid på de som har off.avtale i Oslo. Hvis du vil betale full pris kan du få time raskt. Men det er litt kortere tid i Bærum, f.eks. Sandvika Øyelegesenter.Vi gikk der med litt større barn, og det gikk fint.

Til de som lurer på hvorfor man ikke bar går til optiker: Små barn skal ha bedøvelse på øynene for å få korrekt undersøkelse, derofr må de til lege.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...